חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 26 ביולי 2013
 

בס"ד
מה שלומכן??

מזמן לא כתבתי..את האמת, התגעגעתי!
 
אז מה זו בעצם "קוסמטיקה מהטבע"?

קצת מידע על החברה מתוך האתר-


"חברת לבידו מתמחה בקוסמטיקה טבעית ואורגנית המשלבת חדשנות מחקרית עם ניסיון של למעלה מעשור בפיתוח מוצרי טיפול וטיפוח מתקדמים. ההשקעה ביצירת נוסחאות ייחודיות, המבוססות על הישגים מדעיים בתחום הארומתרפיה וניסויים דרמטולוגיים עדכניים, מאפשרת לנו להמשיך ולהעשיר את המוצרים שלנו תוך שמירה על ההבטחה למקסימום טבע בכל נגיעה".
 
קיבלתי מהחברה 2 מוצרים לסקירה: 
קרם פילינג לפנים וקרם לחות לעור הפנים - מסדרת רימונים הדרים.
 

קרם פילינג - רימון ושמני הדרים

פילינג מסדרת רימונים הדרים.
עשוי מגרגירים שהופקו מקליפות רימונים - המעניקים לעור עיסוי עדין ומסירים את שכבת התאים שאינם פעילים.

דעתי על המוצר: הריח מאד נעים ולא משתלט.
הפילינג עצמו "עושה את העבודה" ומותיר את עור הפנים חלק נעים ונקי ועם זאת לא מיובש. 
גודל המוצר שהתקבל מתאים לנסיעות בעיני (קצת קטן).
מוצר מומלץ ביותר!
מחיר מוצר מלא- 119 ש"ח  50מ"ל
 
קרם פנים - קרם יום SPF15 שמן זרעי רימון, תפוז ברגמוט ולבונה

 

מדובר על קרם יום עם מקדם הגנה (בדיוק לעור הלבן שלי), המועשר בשמנים טבעיים ובנוגדי חמצון המצויים בשפע בשמן זרעי הרימון. מטפל ומגן על העור מפגעי הזמן ומנזקי זיהום האוויר.


דעתי על המוצר: ממש מוצר משלים לפילינג.  
הקרם בעל ריח נהדר וטבעי, נספג די מהר ולא משאיר שומניות או הברקה בעור. 
מחיר מוצר מלא- 129 ש"ח 50 מ"ל


לסיכום, המוצרים ממש ממש טובים!
נחמד לנסות סוף סוף קוסמטיקה אחרת- מהטבע!

בנוסף, אני רוצה לציין לטובה את המארז היפה של המוצרים. 
מאד נקי וטבעי, אך לא "זול" - ממש קלאסי. 
במיוחד אהבתי את העובדה שהמוצרים מהטבע (אורגניים), ישראליים, וכמובן שלא נוסו על בעלי חיים!
 

מאחלת לכולכן שבת שלום וסופ"ש רגוע!

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

_________________________________________________________________

* לפרטים נוספים: דף הפייסבוק של לבידו ואתר החברה.
.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה