חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 16 באוגוסט 2013
בס"ד

הי לכן! מה שלומכן?

לפני כחודש הייתי בחופשה באילת, ובעקבות המלצות רבות מבלוגרויות אחרות קפצתי לחנות בובי בראון שבקניון ה"קפוא" שבאילת.

מצד אחד, אני מאד שמחה שהלכתי לשם (מיד אפרט) מצד שני, חשבון הבנק שלי קצת פחות שמח :(

החנות הזו פשוט מושלמת! פשוט ממתקים לפנים!

  

 



באופן אישי, אני משתדלת לקנות מעט איפור- רק מה שאני צריכה (מה שהפך להיות קשה מהרגע שבו הפכתי לבלוגרית..) ולכן גם נמנעתי מלהכנס לחנויות למוצרי איפור ועם התמודדות אל מול שכנועים ודחיפת מוצרים על ידי דיילות יופי או מאפרות של החנות.

אבל כל ההקדמה הזו נעלמה ברגע שרגלי דרכה בחנות בובי בראון.

קיבלה את פני בת-אל היפה ומיד טיפלה בי. 
ניקתה את הפנים, הסבירה, הקשיבה, נתנה המון טיפים, התאימה לי גוון מייק אפ אישי, ובעיקר איפרה אותי הכי יפה ועדין שאיפרו אותי מעולם (כולל לחתונה שלי).

   

מה דעתכן על מראה האיפור?

הטיפ הכי מדהים שהיא נתנה לי וכמובן שאני מעבירה הלאה: אם מאפרים אתכן- צלמו את שולחן העבודה , וכך תדעו את סדר הנחת המוצרים והאיפור. 
לפעמים מרוב מוצרים אפשר להתבלבל בסדר, גם מי שמאד מיומנת באיפור.

 

כמובן שרכשתי חלק מן המוצרים שהכי אהבתי (אפילו שהם היו יקרים בשבילי- ידעתי שהם שווים את ההשקעה!). 

להלן הפירוט:

*מייק-אפ עמיד - המייק אפ נעים, נמרח בקלות ונותן מראה אחיד מאט ונפלא לעור.

  

*קונסילר- בעל שני צבעים לתיקון כהויות. עשה את העבודה בצורה הטובה ביותר.
 
*קורקטור (מתקן) לעיניים- מתקן ומסתיר פגמים בעור. משלים את פעולת הקונסילר בצורה מושלמת.
  

 

*איילנר ג`ל שחור + מברשת מקצועית להנחת איילנר
פעם ראשונה שהשתמשתי באיילנר ג`ל (כן! פעם ראשונה! יש לי ידייים עקומות) והוא פשוט מושלם. הותאם לי צבע כחול-חום כהה (לא שחור). 
קניתי גם את המברשת ומאז כל כך קל לי להניח איילנר.
 
 

*קרם לחות+פרמייר (משולב בקרם) לפנים- מוצר מצוין. 
בסיס מעולה לפני הנחת איפור. ריח מדהים!    

בת אל סיפרה לי שיש לקוחות שבאות במיוחד לאילת (המחיר ללא מע"מ ואז זה יותר זול) וקונות 10 חבילות של הקרם הזה.. כן, הוא עד כדי כך טוב!

*קרם לחות לעיניים- אחד הקרמים הטובים ביותר שניסיתי לעיניים. עוזר לספיגה טובה של הקונסילר.


בת אל גם צ`יפרה אותי בדוגמיות קטנות של סבון פנים, מי פנים להסרת איפור וסרום.

   


מה דעתכן? אתן אוהבות את בובי בראון?

אני התאהבתי-ממבט ראשון!


שתהיה לכן שבת שלום וסופ"ש נעים ורגוע.

ממליצה לעקוב מקרוב- כי אוטוטו הגרלה לכבוד שנה של הבלוג!!

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה