חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 3 בספטמבר 2013
בס"ד

היום אכתוב על מוצרים המיועדים לעור הפנים שאני מאד ממליצה עליהם. 

הם ייחודים בכך שהם נותנים תמורה מלאה למחיר שלהם (שרובם עממי) והם באמת מצוינים!
 
  1) קרם BB* של סבוקלם



מדובר על קרם שהוא בעצם שילוב של קרם לחות עם מייק אפ. 
בשנה שעברה הקרמים מהסוג הזה פרצו לחיינו, וכל חברה שמכבדת את עצמה הוציאה קרם כזה.

*ראשי התיבות BB הם קיצור ל Blemish Balm וייעודו היה לטפל בפגמי עור שונים.

מה שמייחד את המוצר הזה הוא שהוא פשוט טוב! הלחות לא גורמת לו להיות שומני מדי, הוא נמרח בקלות על העור, כיסוי בינוני ונמרח בקלות. הוא אפילו די עמיד. ויש לו SPF 35.

לאחרונה, אף יצא גוון נוסף לקרם הזה - גוון בהיר יותר- שכמובן מתאים לבהירות עור. ממליצה בחום!
 
2) קרם לחות DMOL+ של CLINIQE



חדש Dramatically Different Moisturizing Lotion+

אני מאד אוהבת אוהבת את המוצרים של קליניק (מי לא?). 
תמיד מותאמים לכל סוגי העור ופשוט מעולים.
כמובן שתמיד אהבתי את קרם הלחות הצהוב שלהם, שעכשיו אף התחדש בפורמולה חדשה. 
קרם לחות מצוין שבאמת נותן הרבה לחות לעור, שגם נשארת.
 
3) 2 מוצרים של חברת קמדיס



אק מדיס ג`ל לניקוי הפנים

תרחיץ לניקוי עור פנים שמנוני עם נטיה לפצעונים. 
 התרחיץ מסיר ביעילות את עודפי השומן מהעור.
המוצר הזה בדיוק בשבילי! אחד התרחיצים הטובים שהשתמשתי בהם. 
לא מייבש את העור אך מנקה היטב.
 
אק מדיס טיפול נקודתי
קרם שנועד להרגיע אזורי עור אדמומיים הנוטים לפצעונים, ולהפחית פגמי עור הנובעים משומניות (חצ`קונים).
מאד אהבתי את המוצר הזה. 
הפלוס הענק שלו הוא שהקרם בעל גוון דמי מייק אפ כך שניתן להסתיר ולהפחית אתו פצעונים גם כשאת מאופרת. 
מוצר מאד מומלץ שבאמת עובד! 
 


ועד כאן להפעם.

מזכירה לכן שההגרלה מחר בשעה 12:00!!
 


ממני,
הבחורה עם המטפחת.
 
___________________________________________________________________
*המוצרים התקבלו להתנסות.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה