חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 19 במרץ 2014
בס"ד

מה שלומכן? איך עבר פורים? התחפשתן? התאפרתן?

לי כרגיל החג עבר במהירות ונהניתי מכל רגע :)

כבר הרבה זמן שאני מתכננת לכתוב את הפוסט הזה, ומשום מה הוא כל הזמן נדחה.

בזכות פורים, הלא הוא גם "חג המסיכות" החלטתי סופסוף לכתוב ולהשוות כמה סוגי מייק אפ נוזלי שבעיני מאד טובים ובמחיר משתלם (רוב המותגים "עממיים" ולא מותגי יוקרה).

חשוב לציין כי אני בעלת עור בהיר ושמן ואלה המייק-אפים הנוזליים והעמידים האהובים עליי .

החלטתי לדרג כל אחד במספר פרמטרים ולתת לכל מוצר ציון סופי לפי מטפחות.

*מפוסט זה והלאה שימו לב לדירוגי המוצרים על ידי בסקירות השונות.

*BOBBI BROWM - long-wear even finish compact foundation
ריח: למייק אפ ריח נעים וקליל
מרקם: אחיד ונמרח בקלות
עמידות: מאד עמיד
מראה סופי: נותן מראה אחיד מאט ונפלא לעור
מחיר: 225 ש"ח [משאבה מעולה המוציאה כמות מדוייקת של מוצר] 
ציון כולל :


*OFRA - Absolute Cover Silk Peptides Foundation
ריח: ריח עדין מאד 
מרקם: אחיד ונמרח בקלות 
עמידות: מאד עמיד
מראה סופי: המייק אפ יוצר מראה מושלם וטבעי
מחיר: 178 ש"ח
ציון כולל :


*B COSMIC יוסי ביטון, מייק אפ נוזלי אקסטרה מאט
 

ריח: ללא ריח
מרקם: קליל ולח, קל למריחה
עמידות: עמיד ביותר לאורך שעות
מראה סופי: נותן כיסוי בינוני-גבוה ומראה טבעי
מחיר: 200 ש"ח [אריזה חסכונית ומאפשרת ניצול חומר]

ציון כולל :

  Revlon ColorStay Makeup*
 
ריח: למייק אפ ריח טוב
מרקם: נוזלי ונמרח בקלות
עמידות: עמיד
מראה סופי: נותן מראה אחיד ללא פגמים נראים בעור
מחיר: 185 ש"ח [לפני הנחות ומבצעים]

ציון כולל :

*המוצר הזה גם זכה כמוצר השנה 2013 בקטגוריית האיפור, וגם נעשה לו חידוש ע"י הוספת משאבה.
את המייק אפ קולורסטיי ניתן לרכוש  גם באתר גילטי.

*Stay long קרליין, מייק אפ עמיד לעור נורמלי/מעורב

ריח: ללא ריח מורגש
מרקם: נעים ונוזלי
עמידות: די עמיד
מראה סופי: נותן גוון עור אחיד ומשתלב יפה בעור [המוצר היפואלרגני]
מחיר: 165 ש"ח [כעת במבצע בסופר פארם של 100 ש"ח כולל שפתון]

ציון כולל :


ועד כאן סקירת המייק אפים הגדולה. 

מקווה שעזרתי לכן להחליט איזהו המייק אפ הטוב ביותר עבורכן.

הייתי שמחה לשמוע באיזה מייק אפ אתן משתמשות ואיזה מהם הוא האהוב ביותר?

וכמובן, אילו עוד השוואות מוצרים הייתן מעוניינות שאסקור כאן בבלוג?



ועד לפעם הבאה,
הבחורה עם המטפחת.
_______________________________________________________________
*גילוי נאות OFRA, BCOSMIC נתקבלו לסקירה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה