חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 13 במאי 2014
 
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

איך החזרה לשיגרה? 

אמנם נותרו לנו ממש עוד מעט חגים (ל"ג בעומר ושבועות)..אבל ממש מרגישים רגיעה בתחום החגיגות .

רציתי להקדיש פוסט למוצרים מומלצים לעונה הזו של האביב (וחילופי מזג האוויר המשוגעים שלו), ואז שמתי לב שהרבה מן המוצרים שאני רוצה להמליץ עליהם שייכים לחברת ביוטיקייר.


 











ולכן החלטתי להקדיש לחברה ולמוצריה פוסט נפרד.

אני יודעת שהדעות לגבי החברה הזו שנויות במחלוקת - יש כאלה שמאד אוהבות ויש כאלה שמעולם לא ידרכו בחנות.

אני כרגיל נגד קיצוניות- אני אוהבת את ביוטיקייר והחנות מאד נוחה ונעימה באופן כללי, אבל כיוון שהמוצרים שלהם נחשבים מאד זולים- ניתן לטעות ולחשוב שהמוצרים זולים ופחותים ממוצרים יקרים יותר (לא מוצרי יוקרה- זו כבר באמת ליגה אחרת).

אני חושבת שזה מאד אישי וסובייקטיבי- ובהחלט ישנם כמה מוצרים שמאד מאד טובים בעיני (ובהחלט שווים את העלות המועטה שלהם ביחס לשאר מוצרי הדראגסטור).

להלן סקירת המוצרים הכי מומלצים שלי של חברת ביוטיקייר 
(שימו לב לדירוג המטפחות הסופי- 5 מטפחות זה מצויין):

אז נתחיל עם המוצר החדש ביותר , ובעיני גם הכי מוצלח-

1.) מייק-אפ מוס מינרלי

(צילום: יח"צ)

המייק-אפ מוס מגיע במרקם אוורירי ובשלושה גוונים בסיסיים. 
הוא אינו מכיל שמן או טלק ומבוסס על רכיבים מינרליים.

דעתי על המוצר: המייק אפ מתקבע במהירות על העור, ומתמזג למראה מאט ואחיד. 
הוא עמיד במים ולא מכתים. 
הגודל הקומפקטי שלו הופך אותו למושלם לנשיאה בתיק האיפור. 
בעיני, המוצר הזה ממש מושלם! הגוון (01) היה מושלם לגוון הבהיר מאד של עורי, והעובדה שהמרקם של המייק אפ אינו נוזלי (כפי שאני רגילה) מקלה על המריחה, ואף נדרשת כמות מאד קטנה של חומר להשגת כיסוי בינוני ויפה. 
זהו מוצר אידאילי לקיץ- כי מצד אחד אינו "כבד" על העור ומצד שני אינו נמרח ומבריק כמו מייק אפ נוזלי, ולבעלת עור שמן כמוני- זהו מוצר פשוט מושלם!!
מחיר מוצר: 14.9 ש"ח (ל15 מ"ל)

ציון:


המוצר הבא שאני ממליצה עליו הוא מוצר חובה! ובמיוחד למי שסובלת מפצעונים.

2. מכשיר לניקוי הפנים / מחדש עור אלקטרוני 

       (צילום: יח"צ)

 
המוצר מיועד לניקוי הפנים. 
באמצעות מנוע קטן ועוצמתי, אשר אליו משודכים ארבעה ראשים שונים.
הראשים משמשים לקרצוף אינטנסיבי, קרצוף עדין, עיסוי עור הפנים באמצעות גלגלים רכים ועדינים, או להספגת קרמים ביעילות באמצעות ספוגית לטקס רכה.

דעתי על המוצר: כל מי שרוצה עור פנים חלק ללא כתמים, ללא "שחורים", ועור פשוט מבריק מניקיון- 
לרוץ ולרכוש את המכשיר הזה! 
אני משתמשת בו ברמה יומיומית כבר מספר חודשים והוא פשוט עשה פלאים לעור שלי. 
ניתן לראות מיד לאחר השימוש איך העור חלק ונקי (כמו אחרי מסיכה אופילינג איכותי)
אני אוהבת להשתמש בראש הצבעוני להשגת תוצאה מירבית.
מחיר מוצר: 29.90 ₪ לערכה.

ציון:


3.צלליות לאיפור הגבה

(צילום: יח"צ)

צללית בעלת שני גוונים חומים המשלימים זה את זה. 
באמצעות ערבוב בין הגוונים ניתן להגיע בדיוק לצבע הגבה הרצוי.
יתרונן הוא ריכוז הפיגמנט הגבוה התורם גם לעמידות בלתי רגילה זאת בנוסף למרקם הקטיפתי והדחוס שאינו מתפורר ומלכלך.

את הצללית רצוי למרוח באמצעות מכחול זוויתי (למשל בעזרת מכחול מס' 02- בעלות של 5.9 ש"ח)

דעתי על המוצר: כל הנאמר לעיל נכון מאד. 
מדובר בצללית מצויינת למילוי "חורים" בגבה ולהבלטה נעימה (ולא מודגשת מדיי) של הגבות.
יש לציין שלחברה ישנו גם עיפרון גבות מעולה אך בשבילי הצבע שלו מעט כהה .
בגלל שאני בהירה יחסית אני משתמשת בעיקר בצבע הבהיר יותר של הצללית.
מחיר מוצר: 6.00 ₪ 

ציון:


4. אודמים

לחברה יש כמאה גווני אודמים שונים.

דעתי על המוצר: האודמים כיפיים למריחה ובעלי פיגמנט נהדר. 
יש לשים לב לעובדה שאינם עמידים (לכן ממומלץ לשלב עם תוחם/ עיפרון שפתיים בגוון תואם). 

אלו הם הגוונים האהובים עליי כרגע-
גוון מספר 50 - הקלאסי                               וגוון מספר 09- אפרסק קורלי לקיץ
                      (צילום: יח"צ)

מחיר מוצר לגודל מלא: 4.5 ש"ח (ל 4.25 גרם)

ולמי שחובבת יותר ליפגלוסים יש כעשרה גוונים.

  (צילום: יח"צ)

מחיר ליפ גלוס: 7.5 ש"ח 

ציון:


5. אביזרי קוסמטיקה

בעיני, רק בשביל אביזרי הקוסמטיקה שווה להגיע לביוטיקייר. 
במקום להוציא מחיר כפול בחנות אחרת- פה ניתן לרכוש אביזרים כאלה במחיר זול ובאיכות מעולה. 

המוצרים שאני הכי אוהבת לרכוש שם הם:

*פדיות קוסמטיות להסרת איפור

כ 70פדים קוסמטיים העשויים 100% כותנה, למגוון שימושים כגון הסרת איפור, הסרת לק ועוד.
מחיר מוצר: 4.9 ₪ לחבילה
*צימרונים לניקוי לתיקון ולמריחת לק ואיפור

כ 80 צימרונים העשויים 100% כותנה. 
כותנה זו מיוצרת בטכנולוגיה מיוחדת המונעת מהצמרון להיפרם ולהותיר סיבים.
כל צמרון מעוצב כך שתוכלי להשתמש בו בדיוק רב ובנוחיות לניקוי, תיקון ומריחת איפור ולק.
מחיר מוצר: 3.3 ₪ לחבילה

שני המוצרים הללו פשוט מעולים! 
סופגים היטב את החומר, ולא מתפרקים בזמן השימוש.

ציון:



לסיכום, בעיניי המוצרים של ביוטיקייר פשוט מעולים. 
כמובן, שכמו כל מותג - לא כל המוצרים כך. יש טובים יותר ויש טובים פחות.

בפוסט הזה בחרתי להתמקד במוצרים שקצת יותר מצטיינים בעיני ולהמליץ לכן לרכוש אותם (הם באמת שווים את הכסף!).


אשמח לדעת מה דעתכן בנושא- 
האם אתן אוהבות/לא אוהבות את מוצרי ביוטיקייר, ואם כן- אילו מוצרים מומלצים בעיניכן?

ומי שהחזיקה מעמד עד עכשיו-
***הגרלת פתע***
אני מגרילה לכן שני מוצרים מתוך הרשימה: 
את המייק אפ מוס (בגוון 01-בהיר) וליפ גלוס (בגוון 04) ועוד מוצר בונוס:

CONCEALER FOREVER הקונסילר הנוזלי החדש מסדרת 24/7 היוקרתית של ביוטיקייר (בגוון 01).  
בכדי להשתתף בהגרלה עליכן לעשות :
*להרשם לעדכונים בבלוג (צד שמאל למעלה)
*להגיב לפוסט זה - אילו פוסטים תרצו לקרוא כאן בהמשך?
ההגרלה תיערך ביום שישי ה-24 למאי.
 

שיהיה לכולכן בהצלחה :)



ממני,
הבחורה עם המטפחת.
_______________________________________________________________________
*כל המוצרים נרכשו על ידי ובכספי. לא קיבלתי שום תמורה . כל המוצרים להגרלה הינם חדשים ומעולם לא היו בשימוש.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה