חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 23 ביוני 2014
בס"ד

אז זהו- רשמית הקיץ כבר כאן. מיום שבת.

וזה שהוא כאן הופך הכל לנוזלי חם ומהביל.

רציתי לאסוף מספר מוצרי טיפוח מומלצים (וחדשים) שיקלו ולו במעט על הקיץ הישראלי הקשה.

אז נתחיל עם מוצר הבסיס, שהוא פשוט מאסט - הדאודרנט:

מי לא מכירה את מותג הדאודרנטים המעולה Lady Speed Stick

אז לאחרונה הם השיקו סדרה חדשה ושמה:

LADY SPEED STICK FRESH AND ESSENCE  

   

הסדרה החדשה מאופיינת בניחוחות של פירות קיץ קלילים ונעימים: אבטיח, דובדבן ופטל. 
הדאודרנטים מספקים הגנה מלאה מפני זיעה, עור יבש ומעניקים רעננות מתמשכת. 
הסדרה החדשה כוללת שני סוגים:
*דאודורנט ספריי FRESH AND ESSENCE -אנטי-פרספרנט, ללא אלכוהול, מספק הגנה לאורך כל היום, אינו דביק, אינו משאיר כתמים על העור, ומותירו יבש ורענן. 
מושק בשלושה ניחוחות ייחודיים ומפתים: קסם עסיסי- בניחוח פטל, פנטזיה מרעננת- בניחוח דובדבן, מראה מושלם- בניחוח אבטיח.
* דאודורנט סטיק FRESH AND ESSENCE -מספק הגנה ממושכת, לאורך 24 שעות. 
מתאים לאישה האקטיבית. 
אנטי פרספרנט בעל מרקם נעים המונע ריחות לא נעימים ומותיר את העור יבש רענן ומוגן לאורך זמן. 
מושק ב-3 ניחוחות: פריחת הדובדבן, פריחת הסחלב, אירוס פראי.

דעתי על המוצר: אני מאד אוהבת את מוצרי החברה, ובעיניי הם מייצרים את הדאודורנטים הטובים ביותר. 
אני קיבלתי להתנסות את הדאודורנט ספריי בניחוח אבטיח. 
באופן אישי, אני פחות אוהבת להשתמש בספריי, בעיקר בגלל הריח (למרות שלאימון גופני הוא מצוין).
הדאודרנט מקיים את הבטחתו, ומגן מפני זיעה ומותיר ריח נעים. 
לדאודורנט אכן יש ריח של אבטיח! 
זהו שינוי מרענן מאד, אך עליי לציין, שכיוון שריח הוא עניין סובייקטיבי- אינני בטוחה שכולן יאהבו אותו. 
לכן, תנסו בפארם הקרוב לראות לאיזה ניחוח אתן מתחברות.
מחיר מומלץ לצרכן  :ספריי-24.90 ₪סטיק 65 גר' – 29.90 ₪     
 
המוצר הבא שעליו אני ממליצה (הוא גם כמובן מאסט) זהו קרם הגנה לפנים מהשמש.

ישנם המון סוגים של קרמי הגנה לגוף ולפנים, ובטווחי מחירים שונים. כל אחת תמצא מה שמתאים לה.

חווה זינגבוים, SUN PERFECT DEFENSE SPF 50


לראשונה, תכשיר הבנוי ממולקולות של מקדם הגנה העטופות במיקרו קפסוליציה, המבודדת את חומר ההגנה, מונעת מגע ישיר עם העור ומעניקה הגנה מלאה לעור. טכנולוגיה זו יוצרות אפקט "משקפי שמש לעור" – מסך הגנה מפני ראדיקלים חופשיים וקרני UVA, UVB. התכשיר מועשר בנוגדי חמצון ובלחויות. הודות לטכנולוגיה ובכפוף לשיטת ה- PME® של חוה זינגבוים, מאפשר התכשיר מצד אחד הגנה ומצד שני הזנה דו עומקית שחודרת לעור ונותנת לו כל מה שהוא צריך. התכשיר מעשיר את העור בלחות, ויטמינים, והגנה.
 
דעתי על המוצר: אתן כבר יודעות שאני מאד אוהבת את המוצרים של חוה זינגבוים (כפי שסקרתי כאן). גם את קרם ההגנה לפנים הזה מאד אהבתי. הקרם בעל מקדם הגנה של SPF50 והיתרון הגדול שלו  בעיני הוא שאין בו את הכובד והשומניות של קרמים אחרים שבהם יש חסמי שמש. יש לו ריח נעים, כיף למרוח אותו והוא נספג בקלות. מומלץ!
יש לציין, שהקרם הזה הוא חלק מסדרה של מוצרים להגנה מהשמש והיא כוללת גם קרם הגנה עם דמי מייק אפ (מעולה!) וגם קרם לחות לעור בעייתי עם SPF 15.

מחיר מומלץ לצרכן:  275 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות מורשות.

הדבר השלישי שאני רוצה להמליץ לכן עליו הוא ארוע. מדובר בארוע הביוטי סיטי של הסופר פארם.

הארוע מתרחש כבכל השנה, ובכל שנה ישנו נושא מתחלף. השנה הנושא הוא טוקיו ואיפור בהשראה יפנית.

  


סופר-פארם תקיים זו השנה השמינית את ביוטי סיטי
אירוע היופי הגדול של השנה, בו מציגים מיטב מותגי הקוסמטיקה בארץ ובעולם במתחמים חווייתיים, את הטרנדים החמים ביותר, לצד מבצעים והטבות ייחודיים. 
בנוסף כולל ביוטי סיטי מגוון תצוגות אופנה, מופעי במה והרצאות של מיטב מומחי הלייף סטייל.

לאור ההצלחה בשנים האחרונות תרחיב סופר-פארם את ביוטי סיטי ותקיים אותו במשך ארבעה ימים. 

האירוע יתקיים בין התאריכים ה-1-4/7, בביתן 1, גני התערוכה, ת"א, בהשראת העיר טוקיו, יפן.

דעתי על הארוע: אני מאד אוהבת את סופר פארם בכלל, ואת ארוע הביוטי סיטי בפרט! 
כל שנה אני הולכת וממש נהנית! 
יש שם מבצעים ממש שווים והשקות של מוצרים חדשים, הרצאות ממש מעניינות ותצוגות אופנה הורסות! 
זה ממש נחמד שמשקיעים בארועים בארץ עם טעם של חו"ל.

בשנה שעברה הנושא היה פריז- וזו תמונה שלי מהארוע אז:

   

השנה אני אהיה גם כמובן תבואו לפגוש אותי??

מחירי הכרטיסים: לקוחות לייף סטייל-כרטיס כניסה זוגי חינם שישלח בדואר.כרטיס זוגי בחינם בקנייה מעל 99 ₪ בסניפי סופר-פארם, כרטיס זוגי בקופת האירוע: 20 ₪, כרטיס יחיד בקופת האירוע: 30 ₪
 

לסיכום, ישנם הרבה מוצרים טובים לקיץ - אלה הם ה MUST HAVE שלי. 

אשמח שתענו לי אם ישנם מוצרים נוספים שתרצו שאסקר. 

מבטיחה גם סקירה על מוצרי איפור לקיץ בקרוב.

ובנימה אישית, אני פונה מכאן אליכן- קוראות שלי- בבקשה תשמרו על עצמכן! 
הקיץ הוא עונה מסוכנת ויש להזהר: רכשו קרם הגנה טוב ואל תתקמצנו על זה, תמיד תקחו אתכן בקבוק מים קרים בתיק (ותשתו הרבה), ומי שיוצאת לחופשה- שתהנה המון ותפיק ממנה את המירב!



ממני,

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה