חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 9 ביולי 2014
בס"ד

הי לכן! מה שלומכן?

עוברים על כולנו ימים לא קלים..בשבילי, הבלוג הוא תחביב ומעין "בריחה מהמציאות", ורציתי לספק לכן קוראות שלי גם מעט בריחה מהמציאות ההזויה שלנו.

נקווה לימים שקטים יותר.


















בהמשך לפוסט מומלצי הקיץ שלי- אני מוסיפה לכן עוד מספר מוצרים מומלצים מאד, שהשתמשתי בהם לאורך החודש האחרון.

שניים ממוצרי הטיפוח כאן הם מוצרים שאני משמשת בהם כל השנה, אך אני אוהבת לגוון בהתאם לעונה (אם זה ריח שונה של מוצר או מותג שונה).

*אז המוצר הראשון שאני רוצה להמליץ עליו הוא לק של OPI שיצרו קולקציה מדליקה בשיתוף עם קוקה קולה


סוזי וייס פישמן המנהלת הקריאטיבית וסמנכ"לית OPI  מספרת שיתוף הפעולה: "שני המותגיםOPI  וקוקה קולה, מספקים הנאה בבקבוק, בין אם מדובר בלגימה מרעננת וממריצה של קוקה קולה, או סט מושלם של ציפורני ידיים ורגליים משוחים בלק".


הקולקציה התוססת כוללת 9 גווני לק במהדורה מוגבלת שיימכרו מתחילת יוני 2014, כולם בהשראת המשקאות הפופולריים ביותר של "קוקה קולה". 
הגוונים נוצרו בהתאם להשראה מליין המשקאות, האדום הקלאסי משתייך לקוקה קולה הקלאסית, לק כסוף מתכתי יהיה תוצר ההשראה מבקבוק דיאט קולה, וכן הלאה. 

עוד בקולקציה, אוסף תואם של סדרת לק ג'ל -




דעתי על המוצר: כבר סקרתי בעבר את הלקים של המותג OPI, שבעיני הוא מצוין. 

הפעם קיבלתי להתנסות את הלק בגוון Sorry I’m Fizzy Today


           


הלק בעל המרקם המוכר של OPI רק ורוד יותר. 
הגוון ממש יפה ומוצלח לעונת הקיץ. 
קל למריחה ומחזיק מעמד מספר ימים.
מחיר לצרכן: 65 שקל ל15 מ"ל

*הלקים של  OPI מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים במכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.

* המוצר השני שעליו ארצה להמליץ הוא תרחיץ הפנים לעור שמן מסדרת 'אקמדיס' 



תרחיץ הפנים מסדרת "אקמדיס" אופטימלי לימי הקיץ הגדושים בשמש, חום, זיעה ולחות.

הוא נטול פרבנים ו- SLS, מבוסס על רכיב ייחודי - אגוז עץ הסבון - המשמש דטרגנט טבעי, ונמצא בשימוש נרחב ברפואה הסינית וברפואה האיורוודית למטרות ניקוי שונות וטיפול בבעיות עור.  

בסדרת "אקמדיס" גם קרם פנים לעור שמנוני ותכשיר לטיפול נקודתי בפצעונים




במהלך חודש יולי יימכר תרחיץ הפנים מסדרת "אקמדיס", המיועד לעור שמנוני ב- 30% הנחה ובמארז מיוחד הכולל מגבת פנים אישית במתנה.


להזמנת דוגמיות ולבירור נקודות מכירה: 1800-350-320. באתר ובפייסבוק של חברת קמדיס.

מחיר המארז לאחר הנחה: 43 ₪ ל-125 מ"ל (במקום 62.9 שקל).

דעתי על המוצר: כבר סקרתי בעבר שני מוצרי טיפוח לפנים של המותג קמדיס
ואני מאד מאד אוהבת את המותג הזה! 
הוא ממש טיפולי ומרגישים את זה. וגם המחיר סביר ביותר.

לאחרונה  אף גיליתי כי מוכרים אותו בבתי מרקחת של קופות החולים (למי שסובלת מסבוריאה של העור יש להם קרם מצוין).

גם כאן- מדובר במוצר פשוט מעולה! 
הוא לא מייבש את העור ועם זאת מטפל ומאזן את השמנוניות של העור, שאני סובלת ממנה מאד בקיץ החם והלח הזה.



* המוצר השלישי והאחרון (ומאד חביב) שעליו אמליץ הוא 
 פילינג גוף ארומתרפי בניחוח פטשולי וניל של חברת LAVIDO 




פילינג גוף המבוסס על מלחים מים המלח ושמנים אורגניים בניחוח פטשולי וניל, מופק בהשראת ניחוחות עמוקים. 

ההשפעה מרוממת החושים של הווניל, המופק מזרעי הצמח, מטובלת בשמן הפטשולי המעורר את התשוקה הפראית, יחד עם מלחי ים המלח תורמים לחידוש העור , להגמשתו ולהזנתו. 

דעתי על המוצר: כפי שאתן כבר יודעות אני מאד אוהבת את חברת לבידו ואף סקרתי אותה רבות. 
מדובר בחברה ישראלית עם מוצרים טבעיים ופשוט מעולים!

הריח של המוצר הזה פשוט היתה אהבה מהרחה ראשונה (זהו גם הריח הנמכר ביותר של החברה). 
הפילינג עצמו כיפי, מפנק, מנקה היטב את העור ומותיר אותו חלק ונעים. 
אני חייבת להודות שבקיץ אני משתדלת לקצר את זמן המקלחת שלי (גם כדי לחסוך במים) אבל פעם-פעמיים בשבוע אני מפנקת את העור שלי בפילינג שפשוט מחייה את העור, שהופך כל כך יבש בחום הזה. מאד ממליצה.
מחיר מבצע: 63.9 ש"ח ל500 מ"ל



וזהו להפעם.

אשמח לשמוע מכן- מהם המוצרים המומלצים שלכן לעבור את תקופת הקיץ בשלום?


וכמובן אל תשכחו להרשם לעדכונים בבלוג ולעשות לי לייק בפייס :)



ממני,
הבחורה עם המטפחת

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה