חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 7 בנובמבר 2014
בס"ד 

הי לכן, מה שלומכן?

כפי שוודאי שמתן לב,התחלתי לפני כחודש ללמוד איפור מקצועי בבית הספר של ירין שחף.



 
 בעקבות הביקוש הרב, החלטתי לתעד חלק מן התהליך.

נתחיל עם קצת רקע:


אמן האסתטיקה הרב תחומי, ירין שחף, מנהל את בית הספר המוביל בישראל למקצועות היופי. 
בחממה היצירתית של בית הספר השוכן בלב תל אביב, מלבלבים כישרונות צעירים המהווים את הדור הבא של ה"ויז'ואליסטים", הכוכבים שכולנו עוד נשמע עליהם: מאפרי אופנה, טלוויזיה, תאטרון וקולנוע, סטייליסטים, מעצבי שיער, מדריכי איפור ואמני "טוטאל לוק".



כאמן איפור וכמורה בכיר, בעל הכרה בינלאומית הפועל גם בבתי ספר בבירות אירופה: ברלין, אמסטרדם ושטוקהולם, עבודתו של ירין שחף מתאפיינת בגישה ייחודית הרואה במקצועות היופי חלק בלתי נפרד ממדעי החברה.



THINK. CREATE. SHARE


מציג את 70s'_3RTFIN (Copy).jpg















למה בעצם החלטתי ללמוד איפור באמצע החיים?

דבר ראשון, הקרדיט הולך לבעלי היקר שממש דחף אותי לעשות זאת!

שנית, בכל פעם שאני יוצאת מאופרת מהבית (מה שקורה לרוב), תמיד עוצרות אותי בנות ושואלות ומתעניינות לגבי האיפור שלי, ומבקשות עצות וכו'.

הבנתי גם בעקבות הבלוג- ובזכותכן- שאיפור זו כנראה אהבה שלי שפשוט לא הייתי מודעת אליה.
אמנם אני ממש לא "מכורת איפור", אין לי הרבה מוצרי איפור ובאופן כללי אינני רוכשת מה שאני לא צריכה.
אבל אני כן מאד אוהבת להתאפר.
ולאחר מחשבה הבנתי שזה גם בא לי מאד בקלות (טפו). באמת, אני מתאפרת בחמש דקות בכל בוקר.

אז אחרי שהבנתי את כל זה התלבטתי כמובן- איפה ללמוד??
*החלטתי ללמוד אצל ירין שחף לאחר שכל חברותיי הבלוגריות המליצו פה אחד ללכת לירין שחף.
לא היתה התלבטות נוספת, ומיד נרשמתי לקורס הקרוב.

*מסלול הלימודים שבחרתי בו נקרא "PRO"- כלומר איפור מקצועי. 
בחרתי בקורס של חצי שנה, שבסיומו אקבל שלוש תעודות (אחת מתוכן של משרד התמ"ת).
לגבי העלות- זה באמת משתנה לכל אחת כך שאיני יכולה להתחייב למחיר- עדיף לברר מול בית הספר.
לדעתי המחירים לא כל כך שונים בין בתי הספר השונים. 
מה שמשתנה הוא רמת וחומר הלימוד, המקצועיות וכמובן ערכות האיפור שמקבלים במסגרת הלימודים.

*לגבי אופן הלימוד-
עד עכשיו עברתי שלושה שיעורים, ובשיעור האחרון איפרנו כבר ממש (אחת את השניה).
האווירה מאד מקצועית ולימודית, ועם זאת, לא מלחיצה.
בכיתה יש לכל אחת עמדת איפור עם מראה ונורות סביבה. 
השיעור עצמו מחולק לשניים: חלק לימודי ולאחריו חלק מעשי.
השיעורים מאד כיפיים ויש צחוקים, עם זאת- באמת לומדים הרבה דברים חדשים.


*דבר נוסף שראוי לציון בעיני הוא הסדר. 
כך לדוגמא, בשיעור השני, שבו קיבלנו את הערכות- הכל היה מסודר ומאורגן לפי שמות.


*לגבי הערכות- בפוסט הבא אפרט את המוצרים שקיבלנו במזוודה המההממת הזו:




















האתגר בשבילי עכשיו הוא להתרגל לאפר לפי השיטות שלמדנו, לאפר בנות אחרות וכמובן להתרגל לביקורת של המדריכות.

אני מאד ממליצה למי שרוצה להפוך תחביב למקצוע- שתלך ללמוד אצל ירין שחף.

אשמח לשמוע את דעתכן בנושא.
והאם גם אתן הייתן מעוניינות ללמוד איפור?

תמשיכו לעקוב - בפוסט הבא יהיה פירוט של מוצרי האיפור שקיבלנו בערכה הלימודית, וכמובן המשך סיקור הלימודים וטיפים מעולים שלמדנו .


אז STAY TUNED!




ועד לפעם הבאה,


ממני,

הבחורה עם המטפחת.





6 תגובות:

  1. איזה יופי! שיהיה בהצלחה מותק!

    השבמחק
  2. בהצלחה בדרך החדשה!! אני גם מאוד רוצה ללכת אבל אני עכשיו בשנה האחרונה של התואר אז זה נאלץ להידחק כשאסיים. אחלה פוסט , מחכה לפוסטי המשך! חבל מאוד שאין ירין שחף בצפון...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מרינה! בהחלט ממליצה לך ללמוד כשתסיימי את התואר :)

      מחק
  3. איזה יופי לקרוא אותך, מותק! אני ממש שמחה בשבילך :-)
    נשמע שאת שלמה עם ההחלטה וזה עושה לך רק טוב...
    משום מה, אני לא מצליחה לראות את שתי התמונות שהעלית כאן. רואה רק משבצת לבנה במקום. מעניין מה זו הבעיה הזאת, מקווה שלא משהו במחשב שלי כי לא ידוע לי על שום דבר.
    בכל אופן, אני מאחלת לך, שוב, המשך הצלחה בתקופה הזאת, שימשיך להיות מעניין ואני כבר מחכה לפוסט הבא עם פירוט המוצרים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מירי!! כנראה יש באג עם התמונות בתצוגה במייל. בקרוב מאד פוסט עם פירוט המוצרים :)

      מחק