חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 16 בדצמבר 2014
בס"ד

הי לכן! מה שלומכן?

איך עובר עליכן חג החנוכה??

אני אישית מאד אוהבת את החג הזה!

זה חג עם הרבה אווירה משפחתית וחום, כשבחוץ גשום וקר..

זהו גם החג שבו התחתנתי..אז יש סיבה לחגיגה כפולה!

חשבתי הרבה על מה אוכל לכתוב לכן לכבוד החג, ואז חשבתי על הברור מאליו- שמן!

הרי אחד מסימני החג הוא כד השמן (שהנס הוא שהספיק לשמונה ימים להדלקת מנורת המקדש).


ובעיני יש מוצרים על בסיס שמן שהם מעולים, ורציתי לרכז לכן את אלה המומלצים על ידי. 


אתחיל בווידוי- בעבר תמיד חשבתי, שבהיותי בעלת עור שמן, אין לי צורך להוסיף עוד שמן לעור.

אבל זו טעות!

כיוון שאנו מנקות את העור ע"י סבון- הוא מתייבש מאד, ואחר כך יש צורך להחזיר לעור את הלחות שלו.

ומה יותר טוב משימוש בשמן?

בעיניי, ניתן להשתמש בשמן דווקא בעונה הזו, שבה העור סובל מיובש מוגבר יותר. 
[לעומת זאת בעונה החמה- הדבר האחרון שבא לי להיות זו עיסה של שמן שנוזלת]

אז נתחיל עם מוצרי שמן לשיער-

סדרת שמנים המועשרים בתמציות ייחודיות לשיער של L'ORÉAL PARIS 

Extraordinary oil Elvive

 


















סדרת שמנים לשיער אלביב - שמנים בעלי מרקם עשיר, המעניקים כיסוי קטיפתי ובלתי נראה, המגן על סיבי השיער מפני פגעים חיצוניים. 
השמן מיועד להזנה, טיפוח והבלטת היופי הטבעי של השיער.

בסדרה 2 סוגי שמנים: Extraordinary oilColor vive לשיער צבוע ו- Extraordinary oil לכל סוגי השיער. 

דעתי על המוצר: אני מאוהבת במוצר הזה!! לא יקר מדיי ופשוט מעולה.
נותן לשיער רכות ומגע נעים, ומסדר אותו בצורה יפה לעין, במיוחד כשיש לי bad hair day!

מחיר לצרכן: 49.99₪ ל-100 מ"ל

מוצר נוסף מומלץ בגיזרת השיער -

שמן טיפולי לשיער של AMIKA

 
 

שמן לשיער המבוסס על שמן האובליפיחה, הידוע בתכונותיו המשקמות שיער. 
השמן חודר לשורש השערה ומזין אותה בויטמינים ומינרלים המעניקים שיער גמיש ומלא ברק.                             
דעתי על המוצר: השמן הזה פשוט נפלא!   
הוא ממש מחייה את השיער ויש לו ריח מאד נעים. אהבתי :)      
מחיר לצרכן: 120 ₪ (ל 100 מ"ל).


ונעבור למוצרי שמן לטיפוח הגוף -

שמן גוף/תינוקות של Johnson's Baby


 
שמן הגוף של חברת ג'והנסון, מיועד להעשיר את העור בלחות. 
יש למרוח אותו על העור ישר אחרי המקלחת או כשהעור עדיין לח.

דעתי על המוצר: בתור אמא לילדים אני מכירה היטב את המוצר הזה. 
אני חושבת שאפילו ההורים שלי קנו אותו לי כשאני הייתי תינוקת.
אני אוהבת להסיר איתו איפור כשאין לי מסיר איפור טוב בסביבה..
מחיר לצרכן: 17.30 ₪ (ל200 מ"ל) / 33.60 ₪ (ל500 מ"ל)


* המוצר הבא בגזרת טיפוח הגוף שעליו אמליץ הוא -
 פילינג גוף ארומתרפי בניחוח פטשולי וניל של חברת LAVIDO 




פילינג גוף המבוסס על מלחים מים המלח ושמנים אורגניים בניחוח פטשולי וניל, מופק בהשראת ניחוחות עמוקים. 
ההשפעה מרוממת החושים של הווניל, המופק מזרעי הצמח, מטובלת בשמן הפטשולי המעורר את התשוקה הפראית, יחד עם מלחי ים המלח תורמים לחידוש העור , להגמשתו ולהזנתו. 

דעתי על המוצר: כפי שאתן כבר יודעות אני מאד אוהבת את חברת לבידו ואף סקרתי אותה רבות.   
מדובר בחברה ישראלית עם מוצרים טבעיים ופשוט מעולים!  
הריח של המוצר הזה פשוט היתה אהבה מהרחה ראשונה (זהו גם הריח הנמכר ביותר של החברה).  הפילינג עצמו כיפי, מפנק, מנקה היטב את העור ומותיר אותו חלק ונעים.   

אני חייבת להודות שפעם-פעמיים בשבוע אני מפנקת את העור שלי בפילינג שפשוט מחייה את העור, שהופך כל כך יבש בעונה הזו. מאד ממליצה ! 
מחיר מבצע: 63.9 ש"ח ל500 מ"ל 


שני המוצרים הבאים אמנם אינם על בסיס שמן, אך מטרתם לעזור לעור שמן.

מעבר לסבון לניקוי הפנים (שעליו לנקות אך לא לייבש) אני מאד אוהבת להמשיך את תהליך האיפור 

עם המוצר הבא (שפשוט התאהבתי בו):

BIODERMA Sebium H20 Daily purifying, non-foaming and non-rinse cleanser 


















מדובר בתמיסה לניקוי והסרת איפור לשימוש יומיומי, המותאמת לעור שמן ומעורב.
(ישנה גרסא לעור רגיל, בצבע ורוד).
ללא שטיפה. היפואלרגני.

מוצרי הטיפוח של Bioderma מבוססים על מחקר מקיף ומעמיק של תהליכים פיזיולוגיים בעור, והפורמולות הייחודיות מסייעות בשיקום ובהשבת האיזון הטבעי שלו.

כל המוצרים מכילים רכיבים פעילים שנבחרו בקפידה ויעילותם הוכחה במחקרים קליניים ודרמטולוגיים ומוצרים רבים מכילים פטנטים רשומים חדשניים וייחודיים, המעמידים את מותג Bioderma בחזית הקוסמטולוגיה הרפואית הבינלאומית כבר מעל 30 שנה.
מחיר מוצר 130 ש"ח ל250 מ"ל 
דעתי על המוצר: אני פשוט מכורה אליו! 
מוצר מאסט להסרת איפור בקלות ובמהירות.
והכי חשוב לא מותיר את העור שמן.

אני משתמשת במוצר בעזרת ספוגית כותנה ומסירה את שאריות האיפור לאחר שניקיתי את הפנים בסבון.
ישנן בנות שמסירות ורק אז שוטפות את הפנים. 

 
המוצר האחרון והחביב הוא מוצר שאמור למתן את ההברקה שבעור, שנגרמת בעקבות השומן שבעור.

פודרה דחוסה STAY MATTE של רימל-לונדון  



 










 





 

אני מאד אוהבת את הפודרה הזו.
היא קלה להנחה, לא כבדה על העור ומהווה תחליף זול ומצוין לפודרות יקרות בהרבה!

המוצר הזה חובה הן כדי למתן את ההברשה בעור והן כדי ליצור איפור עמיד ומחמיא יותר.

מחיר המוצר בארץ 49 ש"ח (ל14 גרם) ואני אוהבת לרכוש אותה באתר אסוס בכ- 30 ש"ח.



ועד כאן מוצרי השמן המומלצים שלי.


אשמח לשמוע מכן, מהם המוצרים על בסיס שמן שאתן אוהבות להשתמש בהן?

ואיך אתן חוגגות את חג החנוכה?



בברכת חג חנוכה שמח, מאיר ומלא ניסים!



ממני,
הבחורה עם המטפחת  

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה