חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 16 במרץ 2016

בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

החלטתי לעשות קצת הפסקה קטנה מסיקורי איפורים לפורים.. ולכתוב על מוצרי טיפוח.

אין בחורה שאני מכירה, שלא אוהבת מקלחות, אמבטיות, קרמים ופינוקים.

אני אישית- מאד אוהבת מקלחות! 

מאד אוהבת את התחושה הנקייה של העור, הריח הטוב, 

ובעיקר העובדה שאני מסירה את האיפור היטב, ומטפחת את העור שלי.

מלבד עור הפנים, גם עור הגוף מאד חשוב, במיוחד כשאנו לפני הקיץ (זהירות עם השיזוף!!).

לאחרונה, מותג הטיפוח crèma השיק מגוון מארזי טיפוח לאישה ולגבר-

*מארזי טיפוח crèma לנשים

מארז לנשים ניחוח קלאסי


















מארז לנשים ניחוח מאסק















 

המארז מכיל תחליב רחצה לגוף, קרם גוף, דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט, וקרם ידיים מזין.
כל המוצרים במארז הם בגודל מלא.



המארז לנשים מגיע בשני ניחוחות: מאסק וקלאסי.
 
מחיר מארז: 50 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ

  
*מארזי טיפוח לגבר מבית men Crèma

מארז לגברים Active Block














 
מארז לגברים Ultimate












*קרדיט תמונות: מוטי פישביין


המארז מכיל שמפו וג'ל רחצה, דאודורנט ספריי, ג'ל גילוח וג'ל לאחר הגילוח.

כל המוצרים במארז הם בגודל מלא.

המארז לגברים מגיע בשני ניחוחות: Active Block (אקטיב בלוק) ו-Ultimate (אולטימייט)
 
מחיר מארז: 50 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ


דעתי על המוצר:

אתחיל בווידוי-אני מאד מאד אוהבת את קרמי הגוף של קרמה, הם תמיד אצלי באמבטיה :)
כך גם שאר מוצרי החברה-מצוינים.
מאד שמחתי לקבל את המארז הזה- הוא פשוט מושלם!

אני קיבלתי להתנסות את המארז לנשים בניחוח מאסק. 


תמונה מתוך האינסטגרם שלי















לכל המוצרים יש ריח מעולה, הם מלאים בלחות- קרם הגוף, תחליב הרחצה וקרם הידיים.  
וגם הדאודאורנט מצוין.
אני ממליצה לרכוש את המארז הזה כמתנה לעצמך או לחברה,
ויכול גם לשמש גם מעין משלוח מנות אלטרנטיבי לפורים.. ואפילו כשי למארחת שלך בחג הפסח. 
וגם המחיר של המארז סופר משתלם.
שימו לב שיש גם מארז לגברים- גם זו אחלה מתנה לבן הזוג או לאח.
 

מוצר נוסף ומשלים מבחינתי לכל הקרמים הוא כמובן שמפו ומרכך.

עכשיו, אני אחת שמאד אוהבת לגוון סוגי שמפו- ממש אין לי אחד מועדף :)

מאד שמחתי לקבל שמפו וקונדישינר חדשים מבית נקה 7 :
 
במסגרת המיתוג החדש "נקה 7" מרעננת את כל שורות המוצרים הכוללים 
שמפו, תחליבי רחצה, סבונים מוצקים וסבוני ידיים בפורמולות חדשניות ועיצוב ויזואלי חדש 


צילום:מוטי פישביין





















המותג הוותיק שכולנו גדלנו עליו, נקה 7 יוצא במהלך רחב היקף למיתוג מחדש של כל שורות המוצרים. 

המותג הכה אהוב על הישראלים נקה 7 ,קיים עוד משנות ה 50 ונותן מענה לצרכנים הישראלים במגוון 
רב של מוצרים איכותיים בתחום הטואלטיקה כגון סבונים ושמפו.   

כעת הוחלט לרענן את המוצרים בנראותם, בהרכבם על ידי פורמולות מתקדמות וזאת במטרה להגיע 
לקהלי יעד חדשים.

סדרת השמפו והמרכך מבית נקה 7 בנראות חדשה ופורמולה משופרת, 
המועשרת בתמציות צמחים להענקת טיפוח יומיומי בכל חפיפה.

להשגת מטרות אלו נבחרה הזמרת והשחקנית רוני דלומי לפנים החדשות של המותג. 


צילום:עדי אורני























רוני אהודה ואהובה בקרב המבוגרים והילדים כאחד, מה שהולם באופן טבעי את העובדה שהמותג 
הינו מותג משפחתי הפונה לכולם.
דלומי נבחרה להוביל את הקמפיינים השונים של המותג במסגרתם תשיר רוני בעיבוד מחודש את 
שיר הפרסומת המפורסם והמיתולוגי של נקה 7 אשר נכתב בשנות השישים.



סדרת שמפו ומרכך מבית נקה 7 כוללת את המוצרים:

·         שמפו ומרכך לשיער רגיל- עשירים בזרעי פשתן המעניקים לחות ,רכות וברק (750 מ"ל) .
·         שמפו ומרכך לשיער יבש- עשירים בחמאת שיאה המעניקה הזנה,לחות ורכות (750 מ"ל).
·         שמפו ומרכך לשיער צבוע- עשירים בשמן ארגן מרוקאי להעצמת הגוון והזנת השיער (750 מ"ל).
·         שמפו ומרכך מתולתל- עשירים בפירות יער המעניקים גמישות ורכות לתלתלים (750 מ"ל).
·         שמפו ומרכך 1IN2 - עשיר בזרעי פשתן (750 מ"ל).
·         שמפו לגבר- עשיר בתמצית מנטה (750 מ"ל).

*מוצרי נקה 7 לא נוסו על בעלי חיים

לרגל ההשקה,  ניתן להשיג את סדרת השמפו והמרכך "נקה 7" ברשתות השיווק והפארם
במחיר השקה: 10 ₪ ל750 מ"ל

דעתי על המוצר:

אני קיבלתי להתנסות את השמפו והמרכך מהסדרה הירוקה.
























חשוב לי להדגיש שבסקירת שמפו הנושא מאד סובייקטיבי, כיוון שלכל אחת שיער שונה.
לי יש שיער חלק, קצר, צבוע ובעיקר שומני. לכן אני גם חופפת כל יום (כמעט).
בשבילי השימוש בשמפו היה נהדר, אבל בעיקר אהבתי את המרכך.
לשניהם יש ריח ממש מעולה, כיף לחפוף איתם.
בסה"כ מדובר במוצר מצוין, ישראלי ובמחיר משתלם!
שאפו לנקה 7 על החידוש והשיפור של המוצרים.

 

לסיכום, אם יש משהו שאני ממליצה עליו- זה ללכת להתפנק במקלחת!
רק בלי לבזבז יותר מדיי מים.. 





ועד לפעם הבאה,

ממני, 

הבחורה עם המטפחת.
_______________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה