חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 9 במאי 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז החלטתי לקחת הפסקה קטנה מסיקור מוצרי איפור וטיפוח לעור הפנים.

החלטתי להקדיש פוסט שלם למוצר אחד, שבעיניי הוא הכי חשוב.

אני חושבת שלא משנה כמה תשקיעי בטיפוח העור שלך ותקפידי על מראה איפור מתוקתק
הכל לא שווה אם אין לך ריח נעים.
אז נכון- יש בשמים ויש שמנים וגם מים מבושמים.
אבל, ולא יהיה על הדאורדורנט!

כן, אנחנו חיים בארץ חמה, מה שאומר שמזיעים פה, והרבה.
לכן בכל שנה כשמתחיל להתחמם, אני מתחילה במשימת החיפוש אחר הדיאודורנט המושלם.
כזה שייתן פייט רציני להזעה ולסירחון.

אני יודעת שכל אחת אוהבת סוגים שונים של דאורדורנטים- חלק אוהבות רולר, חלק ג'ל, וחלק תרסיס.
מצאתי שהיתרון בתרסיס הוא שהריח יותר חזק ונשאר לאורך זמן.
וגם כמובן הוא אינו מכתים את הבגדים, או משאיר תחושה לא נעימה בבית השחי.

אז אני שמחה לבשר שמצאתי את הדאורדורנט האהוב עליי לעונה הזו, 
וכנראה שאני לא היחידה שחשבה כך- כי הוא זכה בפרס מוצר השנה* לשנת 2016!

כמובן שאני מדברת על סדרת "דאודורנט נושם 0%-"-

צילום:מוטי פישביין



סדרת דאודורנט נושם 0% פותחה בעקבות ההשקה המוצלחת של סדרת הדאודורנטים "FOR GIRLS" -  המהדורה לנערות שהושקה בפברואר 2014. 
סדרת הדאודורנטים "FOR GIRLS", גם מבוססת על נוסחה ללא אלומיניום, ללא אלכוהול וללא פרבנים.

בעקבות ההצלחה הבינו בקרליין את הדרישה לדאודורנט ללא אלומיניום גם עבור הנשים הבוגרות.

דאודורנט נושם 0% של קרליין  -

0% אלומיניום, 0% אלכוהול,  0%פראבנים.

מועשר בקמומיל המטפח את עורך, ומעניק לו תחושת אווריריות ורעננות הנמשכת לאורך זמן

         פורמולה ייחודית מועשרת בקמומיל
         ללא אלומיניום, פראבנים ואלכוהול
         היפואלרגני, ונבדק דרמטולוגית
         לא נוסה על בע"ח

·      הסדרה כוללת דאודורנט רול און ודאודורנט ספריי .

ניתן להשיג את דאודורנט נושם 0% במחיר: 11-13 ₪
ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ 

*הפרס מוענק זו השנה ה-11ברציפות ונקבע על פי מדגם של אלפי צרכנים המתבקש לדרג את המוצרים בפרמטרים שונים. המוצרים המקבלים את הציון הגבוה ביותר מוכתרים כמוצר השנה בתחומם.  

דעתי על המוצר:

אני קיבלתי להתנסות את הדאודרנט בתרסיס, המיועד לנשים בוגרות-

צילום:מוטי פישביין

 
כפי שרשמתי בתחילת הפוסט- זהו אכן מוצר השנה והדאודורנט מספר אחת שלי.
למה?
כי אין לו ריח חזק שמשתלט, הוא קל לתפעול וההתזה שלו בכמות מספיקה,
אבל הכי חשוב הוא מגן מפני זיעה.
וכשמו כן הוא- "נושם"= הוא לא נותן תחושה של סתימת הנקבוביות בעור, אלא מאפשר לו לנשום.
זהו הדאודרנט האהוב עליי לשעת אימון כושר .


ומה איתכן- איזה דאודרנט הוא האהוב עליכן ביותר השנה?


ועד לפעם הבאה,

 הבחורה עם המטפחת.

_____________________________________________________________
*המוצר נתקבל לסקירה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה