חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 18 באוגוסט 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אמנם אנחנו בשיא הקיץ, אבל מתחילות לטפטף הצצות לקולקציות ולמוצרים חדשים לעונה הבאה
כך בתחום האופנה וכך גם בתחום האיפור והטיפוח.

מזמן לא סקרתי לכן מוצרי איפור- אז הנה :) 

מבין שלל המוצרים החדשים של חברת האיפור המקצועי MAC [שכמובן מתחדשת בקולקציות כל הזמן
ללא קשר לעונות השנה] קיבלתי לאחרונה להתנסות צללית מיוחדת מאד מסדרת .SOFT SERVE
 
מותג האיפור MAC משיק קולקציית איפור חדשה: SOFT SERVE

צילום: יח"צ MAC

לחגוג עם מנות טעימות של צלליות Soft Serve חדשות עם מרקם קרמי ייחודי וגמיש.
12 גוונים מעוררי תיאבון נמשחים על העפעף ליצירת שכבה חלקה, עמידה ובלתי מתפוררת שעליה 
ניתן להוסיף רבדים נוספים.  

משחי אותן עם מברשת עיניים החדשה שלנו, 248 בגודל מיוחד.
להשלמת המראה (לאמיצות בלבד)- עפרונות Dare Hue בצבעי פסטל לגבות.

פירוט מוצרי קולקציית Soft Serve:
   
  Soft Serve צללית 

צילום: יח"צ MAC
 
 
Bounce Around כסף קריר אפור סגלגל (pearl
Quite Yummy! ורוד בהיר (satin
Cushy Life בז' זהוב קליל וחמים (pearl
Put Me To Shame ורוד אפור מלוכלך בינוני  (satin
So So Saucy אפרסק בינוני (satin
Plead Gilty זהב מנצנץ ושמח (pearl
Jealous Girl ירוק מנטה (satin
Must Be Lust חום ברונזה נוצץ (pearl
Girls, Girls! סגול פסטל רך (satin
Best Make Up זהב בהיר להדגשה (pearl
Big Bad Blue תכלת פסטל רכה (satin)
Softened Up חום חמים בינוני (satin)
מחיר: 108 ש"ח לצללית

עיפרון גבות צבעוני Dare Hue!
Violet Infused לבנדר רך
Blonde Not Bland אפרסק פסטל
Pink Confetti ורוד פסטל
Frisky Fresh ירוק מנטה רך
What A Highlight זהב לבן רך להדגשה
Clearly Groomed בז' ניוד
מחיר: 100 ₪ 

מברשת עיניים
248 Small Eye Shader
מחיר: 153 ₪

דעתי על המוצר:
לפני שאכתוב את דעתי על הצללית, אני חייבת לכתוב על מותג האיפור .MAC
כן זו פעם ראשונה שהמותג והמוצרים שלו נסקרים על ידי כאן בבלוג (לא להאמין!).

כחובבת איפור תמיד אהבתי את חברת MAC, אך תמיד המוצרים שלהם נראו לי יקרים.
כיום, כשאני מאפרת מקצועית, אני יודעת מדוע הם מתומחרים כך- כזה הוא האיפור המקצועי.

חברת MAC נוסדה בתחילה רק למאפרים מקצועיים ולכן המוצרים שלה מקצועיים, מה שאומר שיהיה 
בהם הרבה פיגמנט, עמידות ובעיקר איכות.
כך שהתמורה למחיר היא טובה, כי המוצרים מחזיקים מעמד ואיכותיים.

בנוגע לצללית שקיבלתי להתנסות בגוון - Bounce Around כסף קריר אפור סגלגל (pearl) .
כפי שנכתב, הפיגמנט מצוין, ומה שרואים בקופסא- זה הצבע שמתקבל [גם בסווץ' וגם על העפעף].
אני חושבת שהצבע הכסוף-לילך יתאים לכל אחת, ובעיקר יחמיא לבעלות עיניים חומות.
ולמי שבעלת עור כהה אפילו יכול להיות סוג של שימר - שימו לב רק לטשטש היטב!

והמרקם- סופר נמרח וחמאתי- ממש כיף לעבוד עם הצלליות הללו- נמרחות בקלות וכיף לטשטש.

לגבי עפרונות הגבות הצבעוניים- אני הייתי משתמשת בהם לאיפור העיניים במקום צללית או לתיחום קו המים.
 
הקולקציה עצמה מהממת בעיני, וזו בדיוק העונה להשתולל עם צבעים פסטליים לפני הקדרות של החורף..
אני ממליצה לכן לקפוץ לסניף MAC הקרוב, ולו בשל הקולקציה של STAR TREK שעומדת להגיע!



המוצרים הבאים שייכים לחברת איפור ישראלית, שאני מאד אוהבת את המוצרים שלה.

מי שעוקבת אחריי, כבר יודעת שאני אוהבת מאד את מוצרי חברת קרליין.
גם מוצרי הטיפוח וגם האיפור שלהם ברמה גבוהה ובמחיר משתלם.

למי שטרם שמעה, קרליין השיקה ממש עכשיו פריימר חדש לפנים המיועד לעור מעורב- שמן.
 
Pore Minimizer Primer - פריימר מצמצם נקבוביות 
 

צילום: מוטי פישביין

קרליין משיקה את Pore Minimizer - מצמצם הנקבוביות ,מסווה פגמי עור בולטים ומסייע 
להשגת מראה עור חלק ואחיד ועמידות גבוהה למייקאפ - עם או בלי איפור!

הפריימר במרקם ג'ל-שעווה עדין ובגוון העור, עשיר במרכיבים המסייעים לצמצום מראה נקבוביות פעורות. 

מתאים למריחה על כל סוגי העור להסוואת הנקבובויות, כבסיס עמיד לאיפור המונע שקיעת המייק-אפ 
לנקבוביות או לקמטים.
  
הפריימר מגן, מרגיע ומטפל בפגמי עור בעזרת המרכיבים הפעילים:
וויטמין C - משמש כמרכיב לחות ואנטי-אוקסידנט יעיל המספק הזנה והגנה מפני גורמי חמצון סביבתיים.  
חומצת אמינו - המעניקה רכות ומגע משי לעור
קומפלקס Evermat - קומפלקס המשלב בין תמצית צמח מדברי לחומצה אולאית המווסתים עודף שומן 
על שכבת העור העליונה, מונעים הצטברות בפתחי הנקבוביות ומאפשרים מראה מאט לשעות ארוכות. 
לקומפלקס הביו-טכנולוגי תכונות אנטי אוקסידנטיות ואנטי-דלקתיות המגינות על העור ליצירת מראה חלק וגמיש.

הפריימר מעניק לעור, מיד עם המריחה, תחושה נינוחה.
אידיאלי לבעלות עור מעורב/שמן.
ללא פארבנים, .Oil Free
ניתן לשימוש מעל המייקאפ במהלך היום לקבלת מראה מאט מיידי.

מחיר השקה לצרכן: 89.90 ₪, לתכולת: 30 מ"ל (מחיר מלא: 189.90 ₪.(  
ניתן להשיג בכל רשתות בפארם  ברחבי הארץ.

דעתי על המוצר:
סקרתי לכן בעבר פריימרים רבים.
אז מה שונה בפריימר הזה?
בוא נתחיל מכך שהוא לא סיליקוני (כך שפחות סותם את הנקבוביות), הוא יתאים גם לעור מעורב ולא רק שמן.
גם הצבע שלו שונה- הוא בצבע ורדרד, שהופך לשקוף במריחה.
אבל השוס הגדול מלבד המרקם שלו- הוא שניתן למרוח אותו גם מעל (!!!) המייק אפ.
בנות-נמצאה החלופה לפודרה!

הוא לא הורס את המראה או המרקם של המייק אפ והוא מצוין לנו בעלות העור המבריק במהלך היום.
הוא ממש מנטרל את הברק ומחיה את מראה העור וגם מצמצם את מראה הנקבוביות בלי לסתום אותן.
כל מי שלא אוהבת פודרה - זוהי דרך נוספת לספוח את השומן מהפנים וליצור מראה מאט לפנים.

אפילו ללא מייק אפ הוא נותן לפנים מראה חלק וחי יותר (ולא מבריק משומן).
ואני מצאתי לי את הפריימר המושלם לשימוש יומיומי!

בנוסף לפריימר, קרליין השיקו מחדש את המייק אפ האהוב עליי- מייקאפ.Care & Glow 

אפילו מגזין הנשים האמריקאי Fyi New York השווה ומצא כי המייקאפ Care & Glow  
של קרליין מגיע לאותן תוצאות כמו המייקאפ הבינלאומי של - ! Giorgio Armani
והוא "מציע את אותו הכיסוי ואותו הגימור" -

צילום מתוך המגזין Fyi New York
 
 Care & Glow- מייק אפ מטפח המעניק כיסוי מושלם ומראה עור זוהר וקורן ל- 16 שעות.

סדרת המייק-אפ Care & Glow מבוססת על טכנולוגיה חדשנית המכונה SILOGENIC® 
שתוצאתה אפקט הזוהר (GLOWING EFFECT) הודות לשילוב מספר מרכיבים ייחודיים:
 
1.שילוב של סיליקונים מצופים בפודרה ופיגמנטים מצופים בסיליקון המעניקים יחד מראה עור זוהר 
במיוחד ותחושה אוורירית.
2. קומפלקס לחויות, הדומה בהרכבו ללחות הטבעית של העור, מעניק לחות מתמשכת ומראה רענן.
3. מרקם ייחודי ואוורירי המעניק כיסוי מושלם אך קליל, עמידות לאורך זמן וגוון עור אחיד.

מייק אפ עמיד Care & Glow מותאם למנעד גווני העור ולכל סוגי העור.
המייק אפ היפואלרגי ובעל מקדם הגנה מהשמש SPF 18.
מרקם המוס מתמזג היטב עם העור ומעניק תחושה רכה וגמישה.
התוצאה: מראה פנים רענן, טבעי קורן וזוהר.

המייק אפ מוצע ב- 7 גוונים, במחיר 79.90 ₪ / 30 מ"ל.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.

צילום: מוטי פישביין

דעתי על המוצר:
בתור בעלת עור שמן- המייק אפ הזה פשוט מעולה!
הוא קליל, יש לו גוונים מצויינים שיתאימו לעור הפנים הישראלי, והוא כמובן נגיש!
אני מאד אוהבת להשתמש בו ליום יום, והוא מתאים גם לארועים, כי הכיסוי שלו בינוני, וניתן לבנייה.
זה המייק אפ שאני תמיד חוזרת אליו בסוף, כי הוא באמת מתאים לי.

חשוב לי לציין בתור מאפרת שמי שבעלת עור שמן- לא חשוב עד כמה המייק אפ מותאם לסוג העור
חשוב לפדר את הפנים וכמובן למרוח את המייק אפ על עור נקי ולח.


ולהשלמת מראה האיפור- כמובן שצריך שפתון.
ובמיוחד לקראת ט"ו באב- כדאי שהוא יהיה עמיד :)

כל מי שטרם יודעת על טרנד השפתיים מאט- זה מה שהולך היום- שפתונים נוזליים במראה מאט.
וגם כאן, קרליין לא נשארו מאחור והשיקו שפתוני מאט משלהם, שעכשיו הושקו להם שני גוונים חדשים-

שפתון עמיד Color Matt מס' 30 -פוקסיה לוהט, ומס' 29- ניוד מושלם

 

 *צילומים מוטי פישביין

קרליין משיקה גוונים חדשים וקייצים אשר נוספו לסדרת שפתוני .Color Matt
שפתון מאט, עמיד, שאינו נמחק, נוזל או נעלם כל היום! 

להיט השפתונים החדש בתחום האיפור - שפתון במרקם קרם הנמרח כמו גלוס ומעניק מראה מאט לגמרי. 
הפורמולה החדשנית מקבעת את הפיגמנטים החזקים למשך שעות ארוכות כך שניתן לשתות, לאכול, 
לדבר ולהתנשק ולשמור על שפתיים מלאות צבע!

השפתון,מגיע באריזה נוחה לשימוש כמו גלוס עם ספוגית מריחה, מצטיין במרקם קטיפתי, נמרח בקלות
ומתקבע במהירות. 
עשיר בפיגמנטים עזים המעניקים גימור מאט לשפתיים. עמיד לאורך שעות ואינו יוצר תחושת יובש.

סדרת שפתוני Color Matt  כוללת 11 גוונים:
20 ניוד ורוד, 21 סגול לבנדר, 22 סגול עז, 23 כתום רענן, 24 אדום מלכותי, 25 אדום עז, 26 חום -
אדמדם, 27 סגול ערפדי,  28סגול חמים, 29 ניוד בז, 30 פוקסיה לוהט.

מחיר מבצע : 59.90 ₪ , לתכולת 7 גרם (מחיר מלא: 109.90 ₪)
ניתן להשיג בכל רשתות הפארם.

דעתי על המוצר:
באופן אישי אני מאד אוהבת שפתוני מאט.
לי בתור בעלת גוון עור בהיר (שלא לומר לבן)- גוון עז ובולט של צבע שפתון מעורר חיות בפנים.
כן לקח לי זמן להתרגל ולנסות גווונים אחרים שהם מעבר לניוד הבטוח, אבל בכל פעם שאני שמה שפתון 
בגוון פוקסיה - תמיד יחמיאו לי עליו וישאלו מה שמתי.

אני חייבת לציין שהחברה מבטיחה שהשפתונים לא מייבשים את השפתיים, בעיני הם כן מייבשים אבל 
בתחום הסביר (כמובן שזה מאד אינדבדואלי).
אני חושבת שאין שפתון מאט שלא מייבש לגמרי- כי הרי אין בו לחות (הלחות היא מה שגורמת לו להבריק).

זה יפה מאד בעיני שחברה ישראלית ואיכותית כמו קרליין ממשיכה להוציא מוצרים משלה ועומדת בכל 
הלהיטים האיפוריים מהעולם בגבורה ובאיכות!



ועד כאן להפעם סקירת מוצרי איפור.
אשמח לשמוע מכן אילו מוצרים אתן הכי אוהבות לאחרונה?


ממני,

הבחורה עם המטפחת. 

________________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה

2 תגובות:

  1. מתה כבר לנסות את השפתונים של קרליין!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי יקירה, לכי לפארם הקרוב ותנסי :)
      וכדאי להמשיך לעקוב..אוטוטו פוסט חדש עם מוצרים חדשים של קרליין!

      מחק