חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

מי טרם שמעה על טרנד ה"קונטורינג" שנמצא איתנו כבר שנה שניה ברציפות? 

מדובר על טרנד שאמנם חדש אצל חובבות האיפור, אבל למאפרות זוהי טכניקה ידועה בשנים.
מדובר בעצם על טכניקה שבה "מחטבים" את הפנים- ע"י הארת האזורים הגבוהים בפנים והצללת 
האזורים המוצלים בפנים.
ככל שהשימוש במוצרים יהיה חד יותר- כך הפנים יהיו מחוטבות יותר.

יש צורך בשימוש בקונטור על מנת להשיב לפנים את המראה הטבעי שלהן, אשר אובד לאחר מריחת 
מייק- אפ (המשווה לפנים מראה אחיד ולא טבעי.(

אמנם כמו בכל טרנד, כל חברת איפור הוציאה ליין מוצרים משלה ליצירת קונטור.
אבל החברה שהמוצרים שלה התבלטו במיוחד מבחינתי שייכים לחברת SACARA.

 
רשת SACARA משיקה ערכות קונטור מקצועיות חדשות: 

סט שלישיית עפרונות ופלטת הצללות

צילום מתוך האינסטגרם שלי


  SACARAהגדילה לעשות והוציאה שתי ערכות קונטור:
ערכה הכוללת 3 עפרונות עבים ליצירת מראה קונטור "רטוב" (כלומר, המוצר על בסיס שומני).
ופלטת 3 צלליות- ליצירת קונטור "יבש" (המוצר על בסיס יבש)
 
סט שלישיית עפרונות קונטור – CONTOUR PENCILS TRIO:

סט שלישיית עפרונות ליצירת הארות והצללות.
הערכה מכילה שלושה גוונים ליצירת הארות והצללות + מחדד מתנה:




Highlight – גוון בהיר להארות
Golden Bronze – ליצירת מראה חם
Contour – ליצירת הצללות

מחיר: 59.90 ₪


פלטת הצללות – CONTOUR KIT:

פלטת צלליות ליצירת הארות והצללות.
מכילה שלושה גוונים טרנדיים של פודרות ליצירת הארות והצללות עם מברשת מתנה: 
 



 Highlight – גוון בהיר להארות
Golden Bronze– ליצירת מראה חם
Contour – ליצירת הצללות

מחיר:59.90 ₪

דעתי על הערכות:

אקדים ואומר שהמוצרים הללו אהובים עליי משתי סיבות:
האחת- קל מאד לעבוד איתם
והשניה- המוצרים יתאימו לכל חובבת איפור (אין צורך להיות מאפרת מקצועית.(
ניתן לעבוד עם כל ערכה בנפרד, או עם שתיהן יחד- תחילה בעפרונות, ולקיבוע להשתמש בצלליות .
אם אני חייבת לבחור ערכה אחת מתוך השתיים אני אבחר בעפרונות, כי הם ייחודיים ומדויקים וקל
לעבוד ולטשטש אותם.
 
אני רוצה לציין לטובה שהוסיפו את המחדד המצוין לערכת העפרונות.
אבל לצערי המברשת שהוסיפו לערכת הצלליות ממש לא טובה ועדיף להשתמש במברשת זוויתית אחרת.

אז איך לעבוד עם ערכות הקונטור של SACARA  ליצירת מראה מחוטב?

להלן הטיפים שלי-

לאחר שמרחת מייק אפ קליל בצורה אחידה, קחי את העפרון הבהיר ביותר [Highlight] ומרחי אותו על 
המקומות הגבוהים בפנים, כגון- עצם הגבה,מתחת לעין (בצורת משולש), מרכז המצח, מרכז האף (קו 
דק לאורך), קשת הקופידון (מעל לשפה העליונה), מרכז הסנטר ומתחת לעצם הלחי- אלו הן ההארות .
נמשיך בגוון הכהה יותר [Contour] אותו נמרח בצידי המצח, בעצם הלחי (מכיוון תנוך האוזן אל השפה 
ונעצור מתחת לקו העין) ובקו הלסת - ניצור מעין ספרה3 בשני צידי הפנים- אלו הן הצללות.
נטשטש את העפרונות לכיוון מטה ופנימה בעזרת מברשת המייק אפ.
למראה שזוף יותר ניקח את העפרון הכהה [Golden Bronze] ונעבור על הקצוות של השלב הקודם

לקיבוע הקונטור נשתמש בפלטת הצלליות- ונחזור על אותם השלבים של העפרונות.
חשוב- להניח בהיר על בהיר וכהה על כהה ולטשטש היטב (במברשת נקיה ולא רטובה) - זהו הסוד.
 
והנה תמונה שלי לדוגמא-



לסיכום, הפלטות של SACARA ליצירת קונטור פשוט מעולות!
המרקם של המוצרים רך מאד, הגוונים מדויקים (ויתאימו למספר גווני עור) והכי חשוב - קל לטשטש 
ולעבוד איתם.
ואני אוהבת להשתמש בפלטת הצלליות גם ליצירת מראה איפור לעיניים
שלא לדבר על המחיר, שהוא מאד משתלם :) 
  
ולמי שההסבר הכתוב שלי היה לא מובן, להלן סרטון הדרכה של מישל אדרי, המאפרת הראשית של 
חברת SACARA מציגה את ערכות הקונטור החדשות בסרטון HOW TO :





להשיג בכל רשת חנויות SACARA ברחבי הארץ


אשמח לשמוע מכן- האם אתן אוהבות את טרנד ה"קונטורינג"?
האם אתן אוהבות את המוצרים הללו?


ועד לפעם הבאה,

ממני, 

הבחורה עם המטפחת. 




0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה