חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 28 בנובמבר 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אוטוטו מסתיים לו חודש נובמבר, מה שאומר שהחורף אמור להיות כאן ובגדול.
לצערי, בינתיים הדבר היחיד שנותן תחושת חורף הוא הקור העז בלילות והרוחות.

אויש, הרוחות והקור עושים שמות בעור של כולנו!
היובש הנוראי הזה גורם לנו להיראות כמו ההיא מהפרסומת של ישראל מתייבשת -

צילום: גוגל

החלטתי להקדיש פוסט מיוחד להמלצות שלי למה שעוזר לי להלחם ביובש הזה.
חשוב לי לציין שאני לא קוסמטיקאית, ואלו טפים שעזרו לי.

להלן רשימת הדברים שמצילים אותי ביובש הזה:

שפתיים יבשות וסדוקות - 
 *כדי לטפל בהן מיידית אני ממליצה להשתמש בפילינג.
אם אין לך פילינג ייעודי, ניתן להכין בבית מכף שמן זית/קוקוס וכפית סוכר (חום) ודבש.
לשפשף בעדינות את השפתיים ולנקות עם מים. אני מבטיחה לכן שהמראה והתחושה ישתפרו פלאים.

תמונה מפינטרס

*אם אתן משתמשות בשפתונים עמידים- תפסיקו. חכו שבוע ותתגעגעו אליהם קצת :)
*לגבי שפתוני לחות- אני לא ממליצה להרבות בשימוש בהם, כי הם לא עוזרים כלל.
אם כבר, עדיף להשתמש בשפתונים טבעיים בלבד על בסיס שמנים טבעיים (כמו של ד"ר עור למשל).

עור פנים יבש -
*גם אם את בעלת עור םפנים שמ, בעונה הזו גם את הופכת לבעלת עור יבש (מקסימום מעורב).
לכן יש לעדכן את מוצרי הטיפוח בהתאם ולתת לעור לחות כמו שצריך (לא להעמיס).
*אם יש לך סבון פנים שמייבש מאד את העור, עברי לסבון עדין יותר.
*ממליצה לשלב סרום או שמן טיפולי או קרם לחות עשיר לפחות ללילה ובבוקר להסיר עודפים.

עור ידיים יבש -
אני ממליצה להשתמש אך ורק בקרם ידיים טיפולי. ממליצה מאד על סדרת "יו לקטין" של ד"ר פישר.

צילום: יח"צ

בכל מקרה, לא לחכות שהיובש יחמיר ויהיו לכן "חורים" בידיים, אלא לטפל מייד כשהיובש מתחיל להופיע.
בכל פעם ששוטפים ידיים ומייבשים לזכור ללחח את העור כדי למנוע יובש.

עור גוף יבש-
זה משהו שלדעתי כולם סובלים ממנו כעת ללא יוצאים מהכלל.
*כדי למנוע יובש כדאי להשתמש במים פושרים (ולא חמים) ברחצה. החום מייבש.
*אם לא הובן קודם, כדאי להמנע משימוש יתר במוצרי לחות כלשהם.
העור "מתרגל" למוצרים ולא ללחות הטבעית שלו, כך שבסופו של דבר הוא רק צמא ליותר לחות ומתייבש
ביתר קלות. אז שימו לב להשתמש בכמות מעטה.
*מאד ממליצה לזנוח את קרם הגוף הרגיל ולעבור לשמן קוקוס/שקדים או כל מוצר אחר על בסיס טבעי
ושומני (למשל חמאת שיאה).

צילום: ביוטיקייר


עיניים יבשות ומגורות-
הרוח פוגעת ומייבשת גם את העיניים שלנו.
אני ממליצה לרכוש טיפות עיניים כדי לשטוף אותן מדיי פעם (במיוחד אם אתן עובדות מול מסך).
אם כואב לכן לשים עדשות- אז אל. תעברו למשקפיים אם אפשרי (זה זמני).
ממליצה לרענן את מוצרי העיניים ולמשל לרכוש מסקרה חדשה אם עברו 3 חודשים מרגע פתיחתה.


ועד כאן ההמלצות שלי.

אשמח לשמוע מכן איך אתן מתמודדות עם היובש הזה?
ואילו מוצרים עוזרים לכן?

ממני,

הבחורה עם המטפחת.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה