חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 30 באוקטובר 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

עברנו את החגים, חזרנו לשיגרה, והכי משמח- הסתיו הגיע!
לכבוד המעבר לשעון חורף והגשם שהגיע החלטתי להקדיש פוסט למוצרים שעושים לי את הסתיו.

באופן אישי, אני מאד אוהבת מזג אוויר קריר.
איזה כיף זה להתכרבל בשמיכה ולשתות תה חם?
ואני ממש מאושרת בחורף כשיורד גשם (כן אני יודעת שאני מוזרה ועוד בישראל החמה!).

כמעט כמו בכל שנה, הטרנד החם ביותר לעונה הקרירה הוא איפור מעושן בצבעים חמים ובצבעים קרים.
הכל תלוי כמובן באאוטפיט ובאירוע שלכבודו מתאפרים.   

צילום מהאינסטגרם שלי

רשת Beautycare הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים לכל כיס, מציעה 
שלל מוצרי איפור בעלי גוונים ומרקמים רכים ופיגמנטים על מנת לשחק עם כל טרנד שרק רוצים!

במראה האיפור, שלושה מוצרים יקבעו את המראה והגוון הכללי של הפנים:

*מסגרת הפנים מושפעת באופן ישיר מגוון הגבות וצורתן, לכן חשוב לסרק היטב את הגבות למלא 
ולשרטט אותן בעזרת העיפרון המכני לגבות בגוון אחיד ודומיננטי (מחיר: 5.50 ₪).




*מראה העיניים החורפי המושלם יהיה עטוף בצלליות משי פיגמנטיות ההולמות את גוון הפנים והלבוש- 
מומלץ להשתמש בגוונים חמים מדומי אש (גוון 16) או קרים וכהים (גוון 6) המדמים את אפרוריות העונה. 

אני אוהבת לשלב כמעין איילנר ולתחום את קו הריסים העליון/התחתון עם מברשת דקה וצללית כהה, 
או לטשטש בזווית החיצונית של העפעף ליצירת מראה מעושן.
מחיר: 6.00 ₪


*מראה השפתיים חשוב שיהיה מותאם לעיניים ובעיקר מועשר בלחות לחורף.
ברגע שהגוון החם מתמקד בעיניים מומלץ להתמיד בשפתון עם גוון קר על השפתיים כמו בורדו כהה 
(גוון 72) לצד מעושן כתום חם, או שפתון ניוד עדין (גוון 42) לצד מראה עיניים קריר וכחול.  
מחיר: 4.50 ₪.


בעיניי זה גוון הניוד המושלם, והפורמולה מצויינת ולא מייבשת את השפתיים. מומלץ ובמחיר מעולה!

מלבד האיפור, אני תמיד אוהבת להוסיף לתיק שלי מספר מוצרי חובה לעונה הקרה, כמו למשל: 
טישיו ומגבונים אישיים, פצירה חד פעמית, בושם מוקטן, שפתון לחות וקרם ידיים.
את הכל אני אוהבת לשמור בתיק איפור קטן שנודד בין התקים הגדולים שאני מחליפה 
(ואז אני לא שוכחת כלום).
את תיק איפור התחרה היפה הזה ניתן לרכוש באתר ביוטיקייר במחיר של 8.90 בלבד! 
התיק מגיע בגווני שחור, שמנת, ורוד וסגול בהיר. 
ובעיניי הוא בגודל מושלם- לא גדול ולא קטן.

ואיך אפשר לעבור לעונה הקרה בלי טיפוח העור?

בגלל חילופי העונות והרוחות העור שלי מאד מתייבש, ולכן אני מוסיפה עוד לחות לעור שלי.
ומשלבת בשיגרת טיפוח העור שלי שימוש בקרם פנים עשיר יותר בלחות (בעיקר בלילה).
כמובן שאני מאד אוהבת לשלב מסיכת לחות פעם בשבוע, וגם פילינג עשיר שלא ייבש את העור.

כמו למשל הפילינג החדש- פילינג גומאג' מסדרת ביוטק +

הפילינג מבטיח להזין את העור במרכיבים חיוניים תוך כדי תהליך הניקוי. 
הוא מכיל את נוגד החמצון רב העוצמה ויטמין E המונע קמטים ומגן על העור מהשפעות סביבתיות מזיקות. 
בנוסף מכיל שמן שקדים וגליצרין ללחות מוגברת לצד מינרלים מים המלח התורמים לחיטוי העור ולבריאותו. 
חשוב לעקוב אחר הוראות השימוש. 
מחיר : 17.00 ₪
 
שימו לב שהחומר פעיל בפילינג- הוא מעקצץ!
אבל בגלל זה הוא גם באמת נותן מראה אחיד ובהיר יותר לעור הפנים.
מאד אהבתי לשלב את המוצר הזה בשיגרת הטיפוח שלי.

גם את עור הגוף אני לא שוכחת לטפח, ומשקיעה בפילינג טוב ובקרם לחות מפנק.
פעם בשבועיים בערך אני גם עושה אמבטיה מפנקת עם מלח אמבטיה ושמנים או פצצת אמבטיה.

*חברת ביוטיקייר חוגגת 25 שנה להקמתה, ולכן ניתן להנות מ-25% הנחה על דמי משלוח באתר עד מחר! 


את מוצרי ביוטיקייר ניתן לרכוש בחנות האונליין ולפרטים אודות הסניף הקרוב -
אתר: https://www.beautycare.co.il/ או בטלפון: 0747-185-185.


ועד כאן מומלצי הסתיו שלי להפעם.
אשמח לשמוע מכן- אילו מוצרים אהובים עליכן בעונה הקרה?


ממני,
הבחורה עם המטפחת.

__________________________________________________________________
*גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה