חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 15 בנובמבר 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

בשעה טובה אנחנו בחודש נובמבר..אני קוראת לו "חודש הקניות"..אם לא "חודש הביזבוזים" :)
כל כך הרבה מבצעים ברשת מתחילת החודש ועד סופו. קשה לשמור ככה על עוצר קניות. 

באופן כללי, אני תמיד דוגלת ומשתדלת לקנות רק את מה שאני באמת זקוקה לו ולהשתדל לא לקנות 
מוצר רק בגלל מחירו המשתלם או בגלל הייפ ברשת (שהרבה פעמים אינו מוצדק).

אבל גם לפעמים אני חלשה (במיוחד עם כל ההנחות האלה) ולכן אני משתדלת -
*לארגן לי רשימת WISH LIST שאני רוצה ולחכות שההנחות יתחילו.
* לחפש את המוצרים שהכי יהיו Value for money- כלומר מוצרים ורסיטליים או הכי שימושיים ששווה 
להשקיע בהם את הכסף (אם הם במחיר משתלם מה טוב).

והדבר האחרון והכי חשוב: לשאול את עצמי רגע לפני ה Checkout -האם אני באמת צריכה את זה?

חשוב לי להדגיש שאני מבחינה בין קניות אישיות לבין קניות לעסק- של מוצרי איפור.
אני רואה מחויבות ללקוחות שלי לדאוג למוצרים הכי איכותיים שניתן, ותמיד אני אתחדש במוצרי איפור 
מקצועיים כאשר יש צורך לחדש את המלאי, או לקנות אקסטרות.

כזו היא הפלטה החדשה Holiday Glow Palette של חברת OFRA COSMETICS USA-
מבחינתי הפלטה הזו עונה על כך הדרישות שהזכרתי לעיל.
והכי חשוב בעיני היא שומושית מאד ובמחיר סופר משתלם של 250 ש"ח בלבד 
(רק העלות של ההיילייטר והברונזר בפלטה יחד כבר עוברים את הסכום הזה).
חשוב לי לציין שרכשתי את הפלטה הזו ולא קיבלתי אותה לסקירה.

*ניתן לרכוש את הפלטה באתר של OFRA או באתר GUILTY
כדאי לעקוב ולראות אם היא במלאי.

אז מה אני חושבת על הפלטה?

כבר כשהגיע השליח של גילטי, ופתחתי את האריזה התרגשתי למראה הפלטה.
היא מאד מאד יפה תראו (וגם תואמת את התמונה באתר)-

 

מלבד זאת כמו שאר מוצרי OFRA, מדובר במוצרים מאד פיגמנטיים ואיכותיים.
הפלטה מכילה 6 צלליות משי (שכאשר 3 מתוכן קיימות בפלטת היהלומים המפורסמת של החברה),
2 צלליות מאט (אחת בגוון שחור ואחת בגוון חאקי לגבות), 4 סמקים, ברונזר והיילטר.  



היתרון הגדול של הפלטה הוא שהיא תתאים לכל חובבת איפור וגם למאפרות מקצועיות.
היא מאד שימושית וניתן לבנות איתה המון לוקים שונים.
כך למשל, אני משתמשת בצללית הבהירה כהיילייטר (למי שגוון ההיילטר שבפלטה פחות מתאים לה),
בסמקים אני משתמשת כצלליות וגם בברונזר.
כפי שרשמתי כל המוצרים שבפלטה מאד איכותיים, ואפלו ניתן לשחק ולהשתמש בפלטה כריקה ולהכניס 
בה מוצרי איפור אחרים.

ועד כאן להפעם.

אשמח לשמוע מכן אילו מוצרים אתן חושבות ששווה לקנות עכשיו בחודש הקניות?

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

2 תגובות:

  1. הי טליה, סקירה בדיוק בזמן.. היית ממליצה על הפלטה למתאפרות חובבניות,(בניגוד למאפרות)? מה דעתך על ההיילייטר בפלטה(כתבת שלא יתאים לכל אחת), בנוסף, אשמח לסווטשים.. תודה יקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מיה, תוכלי לראות שהפוסט התעדכן עם סווטשים וסרטון.
      לדעתי ההיילייטר יתאים יותר לכהות עור/שזופות אבל לא בהכרח. גם הצללית הבהירה יכולה לשמש כהיילייטר.
      שורה תחתונה אני מאד ממליצה על הפלטה לחובבות איפור כי היא מאוד שימושית וגם נוחה לנסיעות ובעיקר במחיר מעולה.

      מחק