חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 5 בינואר 2018

בס"ד
הי לכן, מה שלומכן?
איזה כיף להתחיל שנה אזרחית חדשה!
אני ממש מתרגשת לפתוח את השנה הזו ועם פוסט חדש שמרכז לכן את המוצרים החדשים 
שהושקו לאחרונה בתחום האיפור והטיפוח שאהבתי.

נתחיל עם מוצר שדובר בו רבות עד שהגיע למחזותינו..אני מדברת על המייקאפ החדש של מייבלין.
היה סביב המוצר הזה המון הייפ ורעש ברשת, והייתי חייבת לבדוק על מה כל המהומה?
האם המייק אפ הזה באמת כזה מיוחד?

מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, מרחיב את סדרת המייק-אפים הנמכרת ביותר בארה"ב 
ומשיק את Fit Me Matte & Porless

 
מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, מרחיב את סדרת המייק-אפים הנמכרת ביותר בארה"ב 
ומשיק אתFit Me Matte & Porless- 
מייק אפ נוזלי במרקם קליל לכיסוי אחיד בגימור מאט
המנטרל מראה שומני לאורך זמן ומטשטש את מראה הנקבוביות הפעורות, האופייניות לבעלות עור 
מעורב עד שמן.
התוצאה: מראה מאט ומחמיא, ללא נקבוביות פעורות! אידאלי עבור עור רגיל עד שומני.

מייק אפ Fit Me Matte & Porless - פורמולה חדשנית:
· פורמולה ייחודית ומתוחכמת המצטיינת בטישטוש נקבוביות פעורות, בזכות רכיבים ייחודיים
המסייעים גם בנטרול מראה עור שמנוני ומבריק
· הפורמולה מכילה רכיבים ייחודים לפיזור אחיד של פיגמנטים הצבע, עד כיסוי מלא ומחמיא
· התאמה לגוון הטבעי של העור ולסוג העור: המייקאפ מתאים לבעלי עור רגיל, מעורב ושמן, בעוד
המייק אפ -FIT ME LUMINOUS  (בבקבוק הזכוכית) מיועד לבעלי עור רגיל עד יבש
· מריחה קלה ונוחה, מתמזג עם העור ללא כל מאמץ
· מותיר את העור במראה מאט ומחמיא 
· מוצע ב-8 גוונים ל FIT מושלם 
· מיועד לעור רגיל עד שמן

הוראות שימוש: יש למרוח בעזרת ספוגית או עם האצבעות על הפנים באופן אחיד עד לכיסוי מלא.

מחיר : 50 ₪ ל 30 מ"ל

*את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג באתר גילטי, רשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, 
ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

דעתי על המייק אפ: FIT ME-
כפי שכתבתי בתחילת הפוסט, קיבלתי את המוצר להתנסות לאחר הרבה ציפיות סביב הרעש עליו ברשת.
את האמת אומר לכם שישנם הרבה מייק אפים טובים בשוק שיתנו לכם כיסוי מלא יותר, אבל הייחודיות 
של המייק אפ הזה שמצד אחד הוא נותן כיסוי קליל ואחיד לפנים ובאמת מטשטש פגמי עור ומצד שני 
ניתן לבנות אותו לכדי כיסוי בינוני-גבוה.
לדעתי הוא מושלם לעור צעיר והגוונים יושבים בול בהתאמה (אני אישית גוון 110 בהיר).
ניסיתי למרוח אותו במספר שיטות- הכי מוצלח לדעתי להניח אותו בעזרת ספוגית ביוטיבלנדר או של אשלי.

מוצר נוסף שהשיקו במייבלין (ולדעתי במוצרים מהסוג הזה החברה הזו מתמחה) הוא מסקרה.
המסקרה החדשה של מייבלין נקראיתFALSIES  - Push Up Angel 

המסקרה פוש אפ אנג'ל מעניקה מראה של ריסים מלאכותיים תוך הרמה והארכת הריסים.  
למסקרה מברשת דקיקה בעלת מסרק להארכת הריסים, שמתעקלת בקצהו לטובת הרמת הריסים 
בזוית החיצונית  . 
פורמולה עשירה המחליקה בקלות על הריסים, עוטפת אותם, מעניקה נפח ואורך דרמטי ומקבעת את 
הריסים במקומם.

התוצאה: מראה של מניפת ריסים פרושה ככנף מלאכית.
מסקרת פוש אפ אנג'ל תדאג שכל ריס וריס יעמוד במקומו מלא בעוצמה ונוכחות שאף אחד לא יוכל 
להתעלם ממנה.

מחיר מיוחד לרגל ההשקה - ­­­­40 ₪ ל 9.5 מ"ל

דעתי על המסקרה Push Up Angel-

מאד אהבתי את המסקרה הזו! בכלליות אני מאד אוהבת את כל המסקרות של מייבלין.
אני אישית אוהבת לעבוד עם מברשת סיליקונית דקה אשר תפריד לי כל ריס, תאריך ותדגיש אותם.
והכי חשוב שאין גושים!
באמת הבחנתי במראה ריסים מודגש ומחמיא יותר עם המסקרה הזו. ממולצת ובמחיר משתלם

ונעבור למוצר MUST בחורף הזה - קרם לחות לגוף ולידיים!
אני לא יודעת מה איתכם, כמה שאני אוהבת חורף, אני שונאת את היובש שהחורף מביא איתו.
לכן בכל שנה מחדש אני בחיפושים אחר קרם הגוף המושלם- שלא יהיה דביק ושומני אבל שייתן לי 
לחות שאבדה לעור שלי.

אני שמחה לבשר שמצאתי השנה מוצרים מעולים של מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה
ניוטרוג'ינה מציעה החורף מגוון מוצרים ייעודיים המכילים לחות גבוהה ואידיאליים לשימוש בעונת הקרה.


בין המוצרים החדשים בסדרת הנוסחה הנורבגית ניתן למצוא:

*תחליב גוף מועשר לעור יבש רגיש ומגורה, ללא בישום ®Deep Moisture - הנוסחה הנורבגית®



תחליב גוף לשימוש יומיומי, מתאים לעור עדין מאוד
תחליב הגוף נספג מיידית בעור ומעניק פי 3 לחות למשך 48 שעות
מכיל את הנוסחה הנורבגית שהוכחה כמספקת לחות לשכבות העמוקות באפידרמיס, היכן שהלחות 
דרושה ביותר לעור. לעור מוגן, רך למגע, נעים ומלא לחות

מחיר: 44.60 ₪ ל 400 מ"ל.

*תחליב גוף מועשר לעור יבש מסדרת מסדרת ®Deep Moisture- הנוסחה הנורבגית®



תחליב גוף לשימוש יומיומי הפועל בעומק העור ומעניק לו את הלחות המיטבית כבר מהשימוש הראשון 
למשך 48 שעות
הכוח המיוחד שלו: הנוסחה הנורבגית, בעלת רכיב פעיל החודר לעומק של עד 10 שכבות לתוך העור 
ומעניק לחות במקומות בהם היא הכי נדרשת
כבר מהשימוש הראשון ולמשך 48 שעות העור מועשר בלחות, יפה ובעל מראה בריא

מחיר: 44.60 ₪ ל 400 מ"ל.

*קרם ידיים מרוכז, מבושם - הנוסחה הנורבגית®


מעניק לחות מיידית לעור שנשארת גם לאחר שטיפה. 
הקלה מיידית לידיים יבשות או סדוקות מותיר את הידיים רכות יותר וחלקות יותר למגע. 
הכמות המרוכזת של הקרם מספיקה ליותר מ-200 שימושים.  

מחיר: 35.30 ₪ ל 50 מ"ל.

*שפתון לחות עם מקדם הגנה SPF20 - הנוסחה הנורבגית® 

מוסיף לחות ומגן על שפתיים יבשות וסדוקות, עם נוסחא עתירת לחות השומרת על שפתיים בריאות ורכות.
 מכיל  SPF 20 ללא תחושת שמנוניות.  

מחיר : 25.20  .

בנוסף, בניוטרוג'ינה השיקו לאחרונה קרם ידיים חדש-Hand & Nail 


הידיים הן בעצם כרטיס הביקור שלנו, מסגירות גיל, הרגלי תזונה ושתייה, מתח ועייפות
לכן, חשוב להקפיד על שגרת טיפוח של עור כפות הידיים ובכך לשמור על ידיים רכות, חלקות ומטופחות.
במסגרת זו, מרחיב ניוטרוג'ינה את תמהיל מוצריו בקטגוריית קרמי הידיים מסדרת הנוסחה הנורבגית 
ומשיק קרם ידיים וציפורניים המביא עימו בשורה חדשה: לציפורניים חזקות פי 2 ולידיים רכות וחלקות.

 4פעולות בקרם ידיים אחד:
מעניק לחות אינטסיבית לעור ומזין אותו.
מחזק את הציפורניים פי 2.
מחליק קמטוטים.
מסייע בריכוך העור הקשה סביב הציפורן.

כמו כן, הקרם החדש משלב את העושר של הנוסחה הנורבגית עם פנתנול (פרו ויטמין(B5  
לטיפוח ייחודי של עור הידיים והציפורניים.  

מחיר: 35.30 ₪ ל 75 מ"ל.

*את מוצרי ניוטרוג'ינה ניתן להשיג באתר גילטי וברשתות הפארם ורשתות השיווק.

להלן סרטון טיפים לטיפול בעור בעונה הקרה 
-



דעתי על מוצרי הסדרה הנורבגית של ניוטרג'ינה-

כפי שכתבתי קודם מצאתי מוצרים מעולים שנותנים לחות מספקת לעור.
אני מודה שלא תמיד בא לי להתמרח בקרם לחות לאחר המקלחת, בעיקר בשל תחושת השומניות 
שנותרת והזמן שצריך לחכות לייבוש. כאן מדובר במוצרים מנצחים- מתייבשים מהר, לא מותירים 
שומניות בעור ובעיקר נלחמים ביובש של העור.
באופן אישי קרם הידיים ושפתון הלחות קבוע איתי בתיק.

המוצר האחרון והאהוב עליי ביותר (במיוחד הריח שלו) הוא הבושם החדש לשיער של אמיקה.

Signature Hair Fragrance 001 - בושם לשיער בניחוח האהוב והמוכר של amika:

אם ריח השיער שלך מטריף בזכות מוצרי השיער של amika, את יכולה להיות רגועה!
הארומה המוכרת של amika המלווה את כל ליין מוצרי הטיפוח, מגיעה כעת כבושם לשיער!


העניקי לשיערך ארומה ייחודית ורענני את ריח שיערך בכל זמן, בכל מקום!
הבושם מרוכז במיוחד והניחוח ימלא את שיערך עם ריחות משכרים וארומה של וניל חם, פירות הדר 
מרעננים ותלתן פיקנטי ומתקתק.
הבושם מועשר בשמן אובליפיחה, ללא פתלטים, ללא פטרוכימיים, ללא פראבנים, ללא סיליקון, ללא גלוטן.

אופן השימוש: לשימוש על שיער רטוב, יבש או לח. יש לרסס במרחק של 30 ס"מ לפיזור מלא .
  
מחיר: 90 ₪ ל 30 מ"ל

הבושם מתווסף לשאר מוצרי אמיקה המיועדים לכל סוגי השיער ועונים על כל מענה, החל משמפו 
לניקוי יסודי, מסכת הזנה לסוגי שיער שונים, סרום מגן חום או שמן טיפולי, קרם לתלתלים, ספריי 
לעיצוב המותיר תחושה נעימה ושמפו יבש מהטובים שקיימים בשוק. 
 
*את מוצרי השיער המעולים של אמיקה ניתן לרכוש באתר אמיקה או באתר גילטי וברשת אפריל

דעתי על הבושם לשיער:
מי שעוקבת אחריי יודעת שאני מאד מאד אוהבת את מוצרי אמיקה לשיער.
אני אפילו משתמשת בהם על לקוחות לעיצוב השיער. אני גם מכורה לריח המעולה של התכשירים שלהם.
המוצר הזה של בושם לשיער הוא לא פחות מגאוני!
כי הוא נותן פיתרון בדיוק לימים הקרים האלה שלא בא לנו לחפוף, או לזמן שרוצים לרענן את ריח 
השיער מבלי להכביד עליו עם חומרים או שמפו יבש.
אני מאד אוהבת את המוצר והריח וממליצה בחום. אפילו הבת שלי אהבה אותו!

ועד כאן ההמלצות שלי למוצרים החדשים בתחום הטיפוח והיופי.
אשמח לשמוע מכן אילו מוצרים אהובים עליכן בעונה הקרה?

תהנו מהסופ"ש ותתחממו היטב!

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

_______________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה וחלק מהלינקים הם רווחיים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה