חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 27 בנובמבר 2013
 

בס"ד

את הפוסט היום אני רוצה להקדיש לחורף. כן - חורף!

אפילו שאנחנו אוטוטו בחנוכה - לא רואים חורף באופק.

חוץ מזה שהייתי מצוננת - אין גשם, אין רוח ואין חורף!

אבל אני לא אומרת נואש. ואם החורף לא מגיע- אביא אותו אליי.

והדרך הכי טובה (ומפנקת) לעשות זאת היא ע"י שימוש במוצרי לבידו, שכבר סקרתי בעבר בבלוג.

קצת מידע על החברה מתוך האתר-


 "חברת לבידו מתמחה בקוסמטיקה טבעית ואורגנית המשלבת חדשנות מחקרית עם ניסיון של למעלה מעשור בפיתוח מוצרי טיפול וטיפוח מתקדמים. ההשקעה ביצירת נוסחאות ייחודיות, המבוססות על הישגים מדעיים בתחום הארומתרפיה וניסויים דרמטולוגיים עדכניים, מאפשרת לנו להמשיך ולהעשיר את המוצרים שלנו תוך שמירה על ההבטחה למקסימום טבע בכל נגיעה".

הפעם קיבלתי להתנסות מספר מוצרים:

1. סבון גוף ארומתרפי - פרחי הדרים ברגמוט תפוז ומנדרינה

מגע ארומתרפי עדין השוטף את העור ברכות מלטפת. 
ריח ההדרים הפירותי שמפיץ שמן הברגמוט מרומם את מצב הרוח, מעורר את שמחת החיים ואת תחושת החופש הפנימי.
דעתי על המוצר: מדובר במוצרים שהם קוסמטיקה טבעית, ולכן יש להתרגל לריחות השונים מקוסמטיקה רגילה.
מלבד נושא הריח- הסבון מאד נעים לשימוש ומותיר את העור רך נקי ונעים.
מחיר: 49.9 ש"ח
 
2.קרם גוף ארומתרפי - פטשולי וניל חמאת שיאה ושעוות דבורים
ההשפעה מרוממת החושים של הוניל, המופק מזרעי הצמח, מתובלת בארומה העדינה מתקתקה של שמן הפטשולי המעורר את התשוקה הפראית ומסייע להגמשת העור,
ולהאצת קצב התחדשות התאים.
דעתי על המוצר: בתור אחת שמאד אוהבת ריחות של וניל וגם פטשולי - מאד אהבתי את קרם הגוף הזה!
נעים, עשיר, כיף למריחה, נספג בקלות ומותיר את העור עם הרבה לחות. אהבתי!


מחיר: 59.9 ש"ח

 

3. קרם עיניים - שמן זרעי רימון , ניצת התפוז


למראה ערני ולהפגת נפיחות תחת העיניים, הקרם מרווה את העור הדקיק שסביב העיניים בשכבת מים עדינה במרקם קליל, לספיגה יעילה וממושכת המותאמת במיוחד לאזור עדין זה.


דעתי על המוצר: אני מאד אוהבת קרם עיניים. 
מסתבר שאפילו שאני עוד לא בת 30 יש צורך בקרם עיניים (הו הקימטוטים!).

הקרם הזה מאד עדין, הוא לא ממש "מותח" את העור (כפי שאני אוהבת בקרם עיניים) , אבל כן מותיר תחושה נעימה ולחותית לעור העדין. מוצר מומלץ לצעירות. 


מחיר: 139.9 ש"ח

 

4. קרם יום 15SPF - שמן זרעי רימון, תפוז ברגמוט ולבונה


 

קרם יום עם מקדם הגנה, מועשר בשמנים טבעיים ובנוגדי חמצון המצויים בשפע בשמן זרעי הרימון. 
מטפל ומגן על העור מפגעי הזמן ומנזקי זיהום האוויר למראה צעיר ומלא חיים.


דעתי על המוצר: כבר סקרתי בעבר מוצר דומה בבלוג. 
אני חושבת שרמת ה-SPF מתאימה לעונה שלנו . 
גם כאן יש לקרם ריח שונה מן הרגיל.

הקרם נותן לחות מרובה לעור ומאד נעים למריחה.


מחיר: 129.9 ש"ח

 

 

אז מה דעתכן על מוצרי לבידו? האם אתן מכירות אותה?

 

אני מאד אוהבת את העובדה שזו חברה ישראלית , המייצרת מחומרים טבעיים .

 

אתן מוזמנות להציץ באתר של החברה ולהכיר מוצרים נוספים.

 

וחוצמזה- אני התחדשתי בעמוד פייסבוק לבלוג!!

 



אז תרגישו חופשי לדבר, לשאול ולהציע הצעות גם שם (חוץ מלהרשם לעדכונים פה כמובן) :)

 

ועד לפעם הבאה,

 

הבחורה עם המטפחת.
_______________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה ע"י החברה

2 תגובות:

  1. האמת שמעתי עליהם רק דברים טובים, חברה שלי פעם עבדה באחת החנויות שלהם ויש לי מסכת פילינג שלהם שאני כל פעם דוחה את השימוש בה. אני מעדיפה לסיים מוצר שאני משתמשת בו כרגע לפני שמתחילה חדש אחרת אין לזה סוף...
    אחלה פוסט , בהחלט אני צריכה לקפוץ בהזדמנות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מרינה! בהחלט ממליצה על המוצרים שלהם.. הכי התאהבתי בפילינג!

      מחק